|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hamann's utförande va lätt snyggast enligt mig // Pantzare |
|
|
Haha, tillbaka till 80-talet då man kunde se att en bil hade sportpaket, rejält fågelbad på bakluckan som på SAAB 900 Aero, 35 kilo plast som på en e30 med M-paket och en "diskret" bakvinge som på MB 190E 2.5-16 EVO III.... Nä Hamanns paket är riktigt snyggt, nu hoppas jag bara BMW får fram lite fräsigare bensinmotorer... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
| Säger bara: BALL ETTA!!!!! | |
| säger bara : BALL ETTA!!!! | |
|
Hejsan. Hamanns bil är ej moddad i data. Den ser ut så där och går att köra dessutom. Visst har dom satt på bredast möjliga däck + fälg för att få kortet att se mäktigare ut. Hamanns nya serie med styling till dom nya Bmw bilarna är mycket snyggare än dom som har funnits, men smaken är som baken och gillar man Hamann så är det bara att beställa hos www.carfashion.nu Mvh Andreas Som väntar på M6 an att modda med Hamann Prylar. ( kan bli fett ) |
|
| Hamanns bil är ju riktigt läcker, men Lumma Tuning gör ju ett fett stolpskott! När skall folk fatta att ögonlock är så totalt ute det överhuvudtaget kan bli? Asfult helt enkelt. | |
|
Gillade inte ettans design från början.. som det är med alla bangles bilar... men nu älskar jag designen! Sååå snygg. speciellt när man ser den i verkligheten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.