|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se | |
|
Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men snyggt jobbat Hamann! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Läckert! Men det lär ju inte vara mycket till fjädringsväg, jag tror delar av bilden är Photoshopad. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Snyggaste 1:serie hittills skulle vilja se fler bilder! ///Johan |
|
Zafiro |
here we go, fler bilder Länk |
|
Micke:Om jag känner Hamann rätt så ser den ut sådär även irl. De är officiella bilder från deras hemsida om jag förstått det rätt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Ok, men hur ska bilen kunna fjädra? Så som det ser ut så går inte däcken in under skärmkanten och det är ju inte många mm mellan däck och kant. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ac-schnitzers version är inte direkt ful den heller.... Länk |
|
| wow va snygga fälgárna var från hamann | |
|
Den ser riktigt bra ut! Vill ha!:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| undrar om ingen kan göra en takspoiler eller vad det heter...det sitter ju en liten orginal men om den var större skulle det nog bli snyggare | |
|
Jäklarns!! jag gillade inte utseendet först på 1-serien ...men nu finns det hopp ..och glädje för den!!!jag måste säga att HAMANN s var snyggare än ac-schnitzers...men men... ///325/// |
|
|
Hamann har faktiskt lyckats riktigt bra med att lyfta looken på 1-serien, kolla bara på frontspoilern: Länk Jag gillar inte heller ettan i orginallook men en 130i med Hamannpaket på skulle funka :) /Wille __ Bilen: Länk |
|
Zafiro |
Kan bmws egna sportpaket till ettan pass aherrarna? se bild Länk |
|
Mycket snyggt! MVH / Jacob |
|
|
Här kan ni se vad Lumma Tuning kan erbjuda till 1-serien. Länk MVH / Jacob |
|
V12 LeMans |
tummen upp för ettan med schnitzer typ III - fälgarna |
| det hade inta vart helt fel med en 1:a med schnitzers stylingpkaet och hammans fälgar..mums | |
|
Precis, behövs inte mer, BMW's egna sportpaket ser vulgo ut jämför med Hamann(?!). Hallå, vart är världen påväg? :) __ Bilen: Länk |
|
| Zafiro - Finns BMW's paket att köpa i Sverige? Pris? | |
|
tänk att 1-serien väger lika mycket som nästan som en e30....det märks att serierna växer med åren.... ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.