|
|
|
|---|---|
|
Jag vet att det har diskuterats förut men jag (och många andra, kan jag tro) är intresserad av hur det varit för er med slangvärmare monterad. Vilken köpte ni? Var? Hur mycket kostade det? Vad bör man se upp med? Vore hur tacksam som helst för lite info i denna fråga. Lev & må gött | |
|
Hej. Jag har slangvärmare monterad på min. Den satt där när jag köpte bilen så jag vet inte rakt av vad det är för märke (kan kolla). Däremot så vet jag att det fungerar aldeles utmärkt. /Gunnar /Länk |
|
| Jag monterade calix slangvärmare på min 530T-93 Fungerar mycket bra | |
|
Tack för svaren Gunnar530 & k2olsson! Calix, hur många watt är det på, var köper man den och vad kostar den? Är det inbyggd termostat och/eller cirkulationspump? Jag veta att det blir en massa frågor att besvara men det börjar bli ont om tid för oss med v8 inför vintern. Jag har läst en del om Defa 411422 här på forumet. Någon med en sådan? Tack på förhand! |
|
|
Precis som för Gunnar530 så var värmaren redan monterad när jag köpte bilen. Nu har jag inget att jämföra med sedan tidigare, men efter 2h så har jag med nöd o näppe fått in temp-mätarnålen i det blåa om det är en 5-10 minus ute, men det kanske är bra!? :-) Tror att det är en Calix, modell okänd. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Hmmm.....V8 & slangvärmare. Vad är det för nå´t? Nåt jag borde ha till vintern? Daniel |
|
|
Hej. Om jag inte är ute och cyklar helt så finns det numera kontaktvärmare till V8-motorerna. Man monterar en på varje sida har jag för mig. Vet dock inte priser och så... /Gunnar /Länk |
|
|
se även: Länk /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.