|
|
|
|---|---|
|
Kan någon förklara hur man ska få bort torkar mekanismen på en 520-89? det är alltså hela mekanismen, har kommit så långt att man ska ta bort den, men det verkar sitta något i vägen på höger sida.. Kan någon förklara för mig hur man nu får bort den, för mig verkar det helt omöjligt men det måste ju gå =).. | |
mape |
Jag bytte mitt länkage för en tid sedan. Minns inte om det var något som satt i vägen. En sak är dock säker, arbetet blir betytligt enklare om man lossar fläktpaketet. Då borde det vara gott om plats att ta ut det gamla länkaget. |
| Okej hur får man bort det? Går det att ta bort utan att behöva riva väggen framför mekanismen (där kylarpåfyllningen sitter)?? | |
mape |
Det går tyvärr inte. Du måste lossa eventuellt kablage samt "väggen" (ljudisoleringen) under expansionskärlet. (Sitter expansionskärlet där på en 520?) |
|
Jao det sitter ett expansionskärl där hehe.. får väl börja pilla bort det och riva allt då.. Synd att det inte fanns något enklare sätt för att få bort en sån egentligen liten sak.. Tack så mycket för hjälpen.. |
|
mape |
Lycka till. För mig tog det 4 timmar med blödande knogar :) |
| Tackar för svaret och för mig tog det ca 3 timmar och ett finger med mycket smärta i =).. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.