|
|
|
|---|---|
|
Sitter o letar efter en bil att inhandla och hittar en 328iA med en rad på infon där de står: Motor 2,8L V6 280Nm 142kW/193Hk Nånting fel? eller kan de va så? | |
| Det KAN ju vara någon som tryckt ner en V6a i den, men det verkar ovanligt korkat gjort :) | |
|
Skulle nån ha skrivit fel så vore det ju inte första gången. Annars kryllar det av BMW med V6:or ;-) |
|
|
hehe även en hel del 323 E36/E46 som rullar runt med 2,3liters motor enligt vissa annonser. MVH // Harris |
|
|
Men hallå eller, Klart den inte har! Är ju som vanligt, Folk som köper nått som transportmedel, O inte har nån kul på nånting! har oxå sett en del sånna annonser, jag aktar mig nog för dom, för om ägaren inte ens vet vad för motor som sitter i, Så har dom nog inte så mycket koll på resten heller =P ! " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
| Tacka vet jag de raka V6:orna. | |
| Ja herre gu... Lönt å diskutera ens.... | |
|
Börjar bli lite tjatigt med annonser som ex: V6:a osv. MVH Jimmy |
|
| Jo visst ser man det ofta, men man får faktiskt inse att inte alla här på jorden är bilintresserade. | |
|
Har även sett en smart kille på blocket som hade en bmw med rak v6 till salu... Bilr man trött elle. Nesse |
|
|
För att toppa det hela har jag sett en annons med "rak V8"! :-) |
|
| Sen kan man ju skämta till det när bilen har en rak 6:a. Skriv "en halv V-12:a" istället :-). | |
| bmw= rak sexa | |
|
Den minsta V-motor som sitter p en BMW är en V8. Fast det finns dom som har jävligt svårt att förstå skilnaden mellen en V6:a och en rak 6:a fast man har försökt förklara typ 100 tals gånger.......... "BMW Rock´s" |
|
| Köpte en 328 med rak 6:a idag :) | |
|
Mert: Bäst du går ut o kollar så att den verkligen är rak.......:) Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
*gäsp* 328án: Länk |
|
|
var ute och sökte på V8 och hittade en opel calibra v8....men det ska nog vara en 8ventilare ....hehe...;) ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.