|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Vi ska nog bygga en Gat e-30 med helt oöppnad M50 maskin för att visa hur bra det kan bli. Kanske ska bygga väghållning och bromsar så vi får en reklam bil i superstage.. |
|
| precis min idé! kör på det! | |
| D låter schysst = ) | |
| blir det några fler bilder på din ´bakvagn tror det är fler som är nyfikna....... | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
det ser riktigt bra ut.. ska bli kul att se den i "action" .. botten på motor såg ut att va hämtad på titanic. :P |
|
|
Haha det är bara ett gammalt skrot block, så jag kan bygga klart allt OBS!! Ny mail adress: aa@pure-pf.com |
|
| Tänkte väl = ) Inte riktigt din vanliga putts kanske ; ) | |
|
Hörde/läste en gång att man på BMW:s motorsportavdelning lämnade blocken utanför fabriken för att rosta innan man byggde sina formel 1-turbomaskiner,detta för att leta efter eventuella sprickor?! kanske är det nått du sysslar med andreas??? ;oD "Bättre att ha 300 hästar på gatan än 800 i garaget" |
|
|
Bmw använde block som gått över 10000mil, eftersom då har materialet "satt" sig. Och är inte lika sprickbenäget! Mvh Andreas OBS!! Ny mail adress: aa@pure-pf.com |
|
|
bmw-andreas vad har du för däck på din skapelse?????? BMW frälst..... |
|
|
Jag har köpt 29x11.5x15" Et drag. Nya bilder på insuget: Länk Länk OBS!! Ny mail adress: aa@pure-pf.com |
|
|
ok bara lite nyfiken håller själv på med liknande projekt fast med en e30 touring BMW frälst..... |
|
| så du ska sälja dina fin pjuckor till mig nu då eller? =) | |
|
jo dom lämnade dem ute eller grävde ner dem ett bra tag för att rosta det var deras 10000mils simulering för att få alla spänningar från gjutnigen att släppa som andreas sa... ser riktigt bra ut andreas fö! //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
Ser inte bakvagnen lite sne ut? ;-) Andreas, villken klass ska du åka i och när är det premiär? |
|
|
Stämmer bra, den är sne! har inte byggt nått wishbone stag än som håller den i sidled. Är en tävling den 28 maj på Tullinge tror jag, skulle vara roligt att prova där! Den kommer köras i PRO klassen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.