|
|
|
|---|---|
|
Nån som varit & kikat eller haft kontakt med ägaren ang. denna bil?? Är bilen värt att åka & kika på? Är en aning sugen på den....... Länk | |
|
Den ser fin ut rent spontant må jag säga BMW-Brings more women |
|
-BeeMWe- |
Lite mer klös än 520n ;) Det står att den är repig, i vilken omfattning vet man inte. |
|
....:) ja,det borde vara mer klös än i 520:n..:) Sålde ju min e32 740 för ett tag sedan & suget efter v8 är fruktansvärd!!! Vad anser ni om priset?..tycker det verkar ganska rimligt? Har mailat ägaren men inte fått svar ännu...... Som pricken över i:et har dock kvar mina 18" fälgar från e32:an & dom skulle ju sitta fin fint på 540:n..... Får väl se vad som händer! |
|
-BeeMWe- |
Om den inte är repig ned i grundlacken så är det ett ganska bra pris. |
|
Undrar hur upplysningen att bilen endast är trafikförsäkrar bidrar till försäljningen.... /Simon |
|
|
Han kanske ville upplysa om detta i & med att vindrutan har spricka,alltså att han inte kan fixa detta??...... |
|
| Kanske saknar larm och märkta rutor vilket i så fall ev. gör att den endast går att trafikförsäkra. | |
|
Nu har jag fått svar av ägaren....tydligen verkar mkt bytt under dom senaste 2-3 åren på bilen...bla är växellådan genomgången.....finns dock ett fel på bilen som gör att jag blir lite fundersam: Tomgången varierar & ibland kan bilen lägga av tillfälligt vid växling??? Vad kan detta bero på?? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.