|
|
|
|---|---|
|
Natt mellan tor o fre slog nåra sönder sidobakrutan utan att larmet gick! Länsade bilen på cd dvd baslåda kond och förstärkare förstörde dropplisten o lackskador samt brytmärke i instrumentbrädan. samtidigt passade dom på att bryta sönder dörren på min 325:a sno cd samt göra sönder skinnbaksätet, enbart för att få tag på baslådan, när det inte gick så försökte dom bryta upp baklucken, vilket inte lyckades. Det märkliga är att vi sover ca 5 meter från bilarna!! Märkte inte nåt, fast vi har en 3 veckors bebis, innebär att man sover lätt!! H-e oxå bägge bilarna på stylingkompaniet, klara kanske om 2 mån, värdet på det stulna 69.000 sek + rep. Suck Länk Länk | |
|
Vet precis hur det känns råkade ut för en liknande sak för ett år sedan med min Saab 9-3 cabbe som stod parkerad i garage uder lägenheten, blev av med fälgar, stereo och mängder med andra prylar. Man känner sig helt maktlös man kan inte göra nånting funderade på att skaffa larm som ringer upp telefonen men vad hjälper det går man ut och ska hindra tjuvarna vet man ju inte vad dom hittar på ///Johan |
|
|
Fy fan säger jag....mycket tråkigt.... Det verkar fan i mig som det blir vanligare med stöld och vandalisering på våra bmw´s...... Bara att inse, det går inte att ha för fina bilar med mycket utrustning utan att några dumma as förstör... Hoppas du får ordning på bilarna iaf.... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
tyvärr är detta sanningen för oss bmw ägare :( har inte fått inbrott i någon av mina bmwbilar, enbart ngn klåpare som bräckte bort emblemet på bakluckan på e36an så där blev lackskador :( känns bra att man ställde in finbilen i förvaringen igår och har en ful och skabbig golf 1:a som man inte behöver bry sig om särskilt mycket :) dock saknar jag min järnlady :) MVH Johan K |
|
|
När ska folk lära sig se skillnad på ditt och mitt... Jag lider verkligen med dig, Jag hoppas att du får ordning på bilarna och det går bra med försäkringsbolag mm. --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Vet precis hur det känns. Min bil har de varit på o snott mina sidokjolar 2 gånger nu. Andra gången så stod bilen i ett garage t.o.m. + att de tog min frontläpp och orsakade lite lackskador här och där. Tur man inte får tag i dem på bar gärningn bara!!! Vet inte vad jag hade gjort då. Lycka till med försäkringsbolaget/Berbel |
|
|
Detta händer mycket sällan i Helsingfors, och ändå e den nästan lika stor som Stockholm. Finland tycks vara säkrare. Har aldrig haft skade görelse på nån bil. |
|
|
Aningen hårdare straffgrad i finland än här i förslappade sverige. Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Tror inte att vi har nån hårdare strafflag. Kanske jante-lagen inte är lika mycket i kraft här:)? Nä, men konstigt mycket skadegörelse har ni på andra sidan. Tycker det är hela tiden på forumet om nån stackare som råkat ut för det. |
|
| Glömde, dock är polisen i Finland, mycket effektiv. | |
|
I Finland har man tukthus inte nå´t semesterpardis för bovarna. Semesterparadis = hotell med svängdörrar. M3/// Mullret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.