|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Absolut! Jojo... |
|
|
Jag tror säkert du kan hitta din pärla för 20.000, som är nybesiktigad och nyskattad med vinterdäck. Det är inte så lätt bara, att man slumpar iväg en fin bil som man just skattat, besiktigat och köpt däck till och är rostfri är ju inte troligt. Att man släpper iväg den för 20.000 beror väl på att allt sådant inte är gjort, och att den är just risig. Du kan inte bara fara runt och kika på alla billiga BMW, då hittar du vrak. Det du måste inriktiga dig på är att hitta någon som har den där fina bilen och som har hamnat i en desperat penningknipa och måste sälja till underpris snabbt. Då hittar du pärlan för 20.000 Men att du sedan går och anklar andra för att vara snikna tycker jag verkar lite väl magstarkt |
|
|
BMW_MAN: När du skall sälja en bil, som du vet är rostig, går jäkligt dåligt, helt upenbara fel, såsåm trasig mätare, m.m Inte fan säger du då! Att bilen går som en klocka, ser jäkligt fin ut, välservad, m.m Jäkla skitsnack, en del tror att dom kan värdera sin gamla bmw:s till hur mkt som helst, det e allt! Dessutom letar jag efter e34, -88 till -89 Knappast Lägsta pris 20000 på en sådan! MEn jag förstår dig till fullo! ha d |
|
|
kovo Det kan jag hålla med dig om till 100%. Har själv åkt många mil för att mötas av vrak där säljaren lovat att bilen skulle vara fin. Alla vekar skriva samma sak i annonsen, oavsett skick. Åkte bla för att titta på en 540 som hade 12.300 mil på mätaren och aldrig skulle varit vinterkörd. När jag kom dit så hade den nog rullat 40.000 och var vrålrostig ända upp till listerna mitt på dörrarna. |
|
|
Ta ett snack med den här killen: Länk |
|
|
Kovo: det är klart du kan hitta en fin e34 för dom pengarna. Brorsan köpte en 520-93 sv-såld all utr,me skinn (ovanligt), full s-bok,3 ägare,sänkt 18"rondell riktig snygg bil i mkt bra skick för 33.000kr. Bilen har funnits på autopower innan,men finns inte kvar annars hade jag länkat den hit. Man kan hitta fina exemplar för vettiga pengar,behöver inte vara vrak för det. |
|
|
U-turn: Precis! Man måste bara kunna hitta fynden, och dom finns! |
|
| Jo, men dom fynden tar lång tid att hitta, och du skrev att du var ute efter en bil snabbt så det går inte riktigt ihop hehe :) | |
|
För 15k-18k vill du ha med navi eller utan? Här södetrtelje Länk Den här får du säkerligen för 24k (resan betald :) ) Länk Man måste faktist leta o vara beredd att resa Länk En i dina trakter säkert prutbar till ca 21k om inte mer 20k Länk Och en lite längre bort men på E4an Länk Denna med lite fix har du bil för 15 Länk Det räcker nu Och du säger var är 34or-na |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.