|
|
|
|---|---|
|
vad tycker ni om den, utseendemässigt, rent spontant? Länk BMW-Brings more women | |
|
Ser snygg och välvårdad ut... Fina fälgar dessutom... // Jögge |
|
|
Bort med draget, byte till någon original-fälg och bort med dekalen nere på kjolen. Sen är den ganz schön vad jag kan se! /// Olof Länk |
|
| jo den är fin helt ok men du måste nog ta bort klistermärket ser ju ut som en julgran....å sen ett par feta svålar på så blir den nog ok!!! | |
|
Det enda som jag reagerade på var diesel looken på utblåsen , annars var den helt ok. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
bustorp |
Håller med shu!. Det ser för j-----t ut med rören o även dekalen. Annars ser den vettig ut. Fräscha 530 finns det ingen uppsjö av precis. Låt dig dock inte luras av fotot. Den kan vara riktigt taskig i lacken utan att det syns på et foto. BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
|
Inte så snyggt med "draghistorien"(BMW's avtagbara originaldrag ska man ha,endast täckplåten syns lite då :)). Sedan så ser inte heller utblåsen riktigt bra ut. Raka utblås(iofs inte fel med kromade då) måste det vara på E34:an. Mvh Janne. |
|
| Skaffa ett par riktiga bakljusglas, plocka bort draget och dekalen, byt ut slutröret. Sedan ser den helt ok ut! | |
bustorp |
Är det fel på glasen? Jag tycker de ser ut som de ska.... BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
| Någon tycks ha kladdat med färg på bakljusglasen. Tycker faktiskt det ser rätt illa ut | |
bustorp |
Då ser du bättre än jag...men jag undrar om inte det finns sådana glas på importbilar från vissa länder (om du menar de röda blinkersglasen). Tycker personligen inte det skämmer alls... BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.