|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag sätt och kört ett antal m3or aav olika orsmodell men en fråga biter mig och jag måste ställa den utan tvekan Tex m paket är då *bilen runt kjolar spoilers osv dessutom ......och nu kommer det roliga M knopp/växelspak/ men inte M /3 ekrad/ ratt??? Varför är det så ?? Se exempel Länk Det är väl inte fel att fråga? Bilar i frågan är då oftast M3or 94-96 kanske andra oxå har ej lagt märke till det MVH | |
|
"årsmodell" :) |
|
|
Det där är väl M3ans standard ratt... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Den där ratten har suttit i två utav mina tre m3:or och är väl som Johan99 säger standardratten. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Ok jag fattar detta med standard? Men ska inte M paketet vara standar på en M bil? Då ska ratt och knopp ingå absolut! Detta tycker jag är lite konstigt. Jag menar vad som är bättre än deras sport cupe med de klassiska detaljer ratt knopp och diverse? Varför kallas då 3 ekrade ratt för M om den då inte sitter på deras M bilar Frågan var varför ingår inte M prylar på M bilar? Konstigt att man ska behöva betala xtra på den redan saftiga priset! Det är bara vad jag tycker Det verkar som att 3 ekrade "sport ratt" är då tillbehör och därför borde inte kallas för M ratt |
|
|
Det där ÄR en M-ratt, standard på M3 3.0, titta på "trådarna" i ratten i M-sport färgerna. Så här såg min inredning ut: Länk /Wille __ Bilen: Länk |
|
|
Fanns det vid den tidpunkten en 3-ekrad ratt med airbag? Willew har rätt angående sömmarna i ratten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.