AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.387

M3 E30 Sport Evo till salu ?

Tjenna!! Är det någon som vet om det finns någon "SE" till salu över huvudtaget i Sverige eller övriga Europa ??
Länka gärna om ni hittar eller vet nån !!

Mvh Christer

"Den som har mest grejer när han dör vinner!!!"
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Hei
Det finnes en sort Sport Evo for salg i Tyskland, se på www.s14.de
under deler og biler for salg. Han forlanger 23900 Euro, bilen er gått 89000 km

Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Det finnes også en sort for salg i England, dersom det skal være interessant? www.moseleymotorsport.com
Munich Legends har også en sort for salg i England: www.munichlegends.co.uk

Hmm 3 st det va inte illa!! Du har en av dom 9st svensksålda eller hur " mr alpina " ??

Mvh Christer

"Den som har mest grejer när han dör vinner!!!"
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Ja jeg har 1 av dom 9 som er nysolgt i Sverige :-))
Vet at det finns 6 av dom 9 igjen i Sverige. Og at ingen av dom er til salu. Jag har vurdert å selge min, men er veldigt usikker. Min er litt spesiell, den er lettere en dom fleste Sport Evoer, uten sollucka, uten el. dill og dall. Kun EDC og lyktetorkare.

MrAlpina, Hör av dig om du får de tankarna igen.

Mvh
Ola Thomasson
Alea iacta est, the dice is rolled
852
Sörpan
325xi -02
Ola, jag har talat om för Robert att han absolut inte får sälja den bilen! ;) Dessutom blir det nog ganska dyrt att importera tillbaks bilen från Norge...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Sörpan, det finns alltid sätt. Och tanken har faktiskt slagit mig angående prisbilden men bilen är unik. Dessutom har hans bil de rätta attributen, inge lulllull =)

Mvh
Ola Thomasson
Alea iacta est, the dice is rolled
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Enig Ola! Det skal inte være en masse limousine-utstyr i en racerbil. Det passer ikke med treinteriør, eller el. ditt og datt. Racerbil skal være lett. Det er jo fel å ha en sollucka på en Racerbil, det er jo tungt, og veier minst 20-30 kilo som ligger på det verste stedet, som er midt over bilen.
Jeg har koblet ut EDC'en, og montert AC Schnitzer's komplette sportsunderstell. Bilen ble lavere og råere og kjøre. Samt ble den litt lettere også. EDCen veier jo noen gram :-))
EDCen er dyrt å kjøpe deler til - koster kr 7500 pr støtdemper, altså rundt om blir det 30 tusen. Har også hørt rykter om at det er noen deler fra EDCen som inte er å få tag på lenger. Mine er inte gått så langt, da første eger plukket ut EDCen og monterte på Grp. N fra da bilen var ny. Grp. N settet stod montert på helt til i fjor. Altså EDC systemet mitt har inte gått lenger enn 1000 mil.

852
Sörpan
325xi -02
Hm, hade jag pengarna skulle jag köpa Roberts bil direkt, dessutom, om bilen kunde tala hade den nog många historier att berätta...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.