|
|
|
|---|---|
| letar som en galning efter en sådan mototr men hittar inget.. några skrotar har men vilka priser sen... Ingen som har en till övers?? skicket är inte så nogga då hela motorn ska renoveras... | |
|
Dom har alla turbotrimmare spräckt topparna på:) |
|
svintoleffe |
Kolla på skrotarna, jag fick min motor, därifrån, o det var inte dyurt alls kan jag lova. MVH Leffe |
|
Vad får det kosta då? MVH |
|
|
Bmw-andreas haha den var bra =) Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
| Jag har en men den är defekt tyvärr... Vatten i oljan och knackande lager :P | |
| köp min motor =) | |
|
maqe!!!!!!! Håller du på att byta motor i din e30 till m50? Jag har också planer på det. Skulle gärna vilja ha lite råd å tips =). |
|
|
switte: m20b25? ingen sprucken topp el dyl? |
|
| o jkag letar en m20b25 topp,s¨å ni som har en s¨åm kan höra av er | |
|
Tja säg det men alla toppar har gått till Göteborg verkar det ;) BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
Ripper: ja säg det allt är beroende på skick.. men att betala 7500 för en motor som ändå skall rustas med nya kolvar ringar renovera topp nya lager känns som en dyr affär.... 7500 är ungefär vad skrotarna vill ha.... |
|
| Switte, japps jag håller på med det ... eller jag har inhandlat grejerna som behövs, saknas bara en låda nu. Finns många trådar här på autopower om konverteringar samt att det finns många länkar till andra sidor som är bra. Har som sagt inte börjat än så jag kan nog inte ge dig några tips och råd än. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.