|
|
|
|---|---|
|
Notera skärmarna... Länk Länk Länk Länk För mycket eller brutal? ------ Länk Länk | |
| Den var fet men kanske lite för mycket...svårt. Den var ju brutal! | |
|
Det är lite gtr lookalike över det hela...och det är knappast fel att kopiera det värsta som finns i modell serien för tillfället, eller? Länk |
|
|
Den är snygg på sitt sätt. Kanske inget som jag hade gjort med min bil. Har lite andra planer ;) Det är intressant bygge, dom börjar ju bli mer och mer vanliga dom där GTR-kitten. MVH / Jacob |
|
|
Bilen hade varit snyggare om inte framskärmen såg ut så där! ------ Länk Länk |
|
|
Fram med en motorbana och jag tar den! Bilen: Länk |
|
| dom dära skärmanar luft ut tagen.. ser ut som nå jävlar ventelation från nått hus eller dyligt anars så grym! skulle duga! | |
|
Grym... MEN - om de inte fyller någon funktion så är det bara LÖJLIGT! Kan ju hoppas att de gör det, för den var tjusig! 328án: Länk |
|
| Brutalt snygg :) | |
| Orginalet är att föredra i alla lägen bilen ser ut som.... | |
|
Brutalt kanske, men definitivt inte snyggt. /// Olof Länk |
|
|
Olof Ovenholm// Du tycker säkert att en original E36 är snyggare:) ------ Länk Länk |
|
|
ventilationsflänsarna på framskärmarna var fula som stryk, annars rätt brutal bil. Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
|
Totalförstörd. ___ En, men en BMW. |
|
Yugge |
jävligt snygga fälgar , undrar vilket märke och storlek ??? |
|
Håller med, gälarna ovanpå skärmarna är inte snygga, för övrigt riktigt fett. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Fet men lite väl mycket kanske. Fälgarna var läckra=) Fin färg. Avus? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.