|
|
|
|---|---|
|
har bytt topp på min 528 -86(e28) Men nu till problemet:vart ska alla vakum slangar sitta?den går riktigt illa på tomgång o verkar inte gå som den ska! någon som vet?? | |
|
Kan du specificera lite noggrannare vilken/vilka slangar du har problem med så kan jag kolla på min bil. Har du möjlighet kan du väl lägga upp ett foto också. Mvh Daniel |
|
| alla små veka vakumslangar!dom 2 från fördelaren?sen finns de en från insugsbäljen från vevhus ventilationen?ska försöka fixa ett foto!men istort sätt dom veka små slangarna! | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Har varit uppe här tidigare. Bl.a.: Länk Även på Svenska E28-registrets forum: Länk tråd: Länk Kanske någon hjälp där. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Jocke! Har det löst sig? Jag har inte suttit vid datorn på ett tag, behöver du fortfarande hjälp så ska jag såklart titta hur det ser ut på min bil. Mvh Daniel |
|
| Ja du kan gärna titta på din o se vart alla små slangar går!tex finns de en liten från vevhusventilationen mellan ventilkåpan o insugs gummit! | |
|
Hallå igen Ska försöka titta under dagen. Mvh Daniel |
|
|
Den lilla vakumslangen från vevhusvent. ska anslutas på insugets undersida! ///Magnus |
|
|
Hallå igen Har just kollat på slangarna från fördelaren. Jag har en vit-svart som går från vakumklockan vid fördelaren till översidan av insuget och en helsvart som går till ett "t-kors" med en röd-svart slang. Mvh Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.