|
|
|
|---|---|
|
Är intresserad av att byta tillbaka till en BMW efter en lite utsvävning med en Peugeot :-). Undrar prisläge och vad man bör tänka på ang. dessa. (har inte så stor koll på E 36, hade en E 30 förrut) Hyffsat med utrustning dock ej krav på skinn. Vad får man för 60-80´000:-? | |
|
I det prisläget får du: 325 92-95, 318-320 92-96. Du kan få en fin 325'a coupé från 93-94 med 15.000 mil på mätaren, inklusive utrustning som 17 tumsfälgar, skinn, samt andra självklarheter för 80.000.- Mr C |
|
|
Mr C Gäller dessa priser importerade bilar eller att importera själv eller svensksålda? Hur mkt kan man få ner priset på en om man köper den i tyskland själv? |
|
|
Priserna gäller främst importerade bilar i Sverige, men du kan även få in svensksålda i prisintervallet. På dessa årsmodeller anser jag att det skiljer max 5-10.000.- mellan en svensksåld och en importerad. Jag tror inte att det är någon idé att importera, det är redan så billigt i Sverige. SEK är ju också svagt nu. Mr C |
|
|
okej, tack för det Mr C, då har jag lite mer kött på benen när det blir dags att investera. "En Beemer är alltid en Beemer" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.