|
|
|
|---|---|
| Nu har jag haft min bil bmw 525 från 92 i 5 månader och kan bara säga vilken bil! kanske inte direkt fartglad men o-100 på 9,8 sek räcker för mig! Man sitter ju så bekvämt i den! har typ kört 5-6 andra bilar och 525an är överlägset den man sitter bäst i! och den är ju så snygg! man har fått många komplimanger för den! det var en snubbe som kom fram och frågade om den var till salu när jag stod vid en parkering härom veckan! var bara tvungen att skriva av mig! e34 karossen är så snygg! bara saab 9-5 jag gillar lika mycket! | |
|
Jo jag gillar också E34an, älskar fortfarande att gå ut i garaget och putsa på bilen. Bilen i fråga är Länk Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Gör inte en 525i-92 0-100 på 8,6? Hade en sån själv :-) |
|
|
Enligt modellguiden är det 8,6 sekunder, det är väl samma motor som i min 325, och den tycker jag är riktigt pigg. BMW CS #5206 |
|
|
Jag är inne på min andra E34:a och är fortfarande lika förtjust i den/dom. Jag gillar också att gå ut och pussa...jag menar putsa på min bil! ;) Ibland kan erkännas att jag kan gå ut och bara starta den för att få höra ljudet! =) Men att den är skön att köra är det ingen diskussion om. Bästa bilen jag vet. |
|
| gahh, ge mig en e34:a någon....vill ha en NU :) | |
|
Är inne på andra e34:an nu... kanske blir en till nångång... =) mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.