AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
830

extraljusmontering e34

har läst lite gamla inlägg och hittat en del tips, har tänkt mig tre knickar, vill använda mig av ett fäste bakom regplåten, vill inte ha lyktorna under regplåten. kommer jag att kunna öppna huven som folk? (har egna lätt löstagbara stag) funderar på att flytta ut fästena nån cm från regplåten i värsta fall. nån som har nån bild på sin e-34 eller måste jag åka ut på stan och spionera?
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Kan du inte fästa stagen under huven? Du får väl köra på en lite böjd variant?

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
$M
974
$Marten
750 IA 91:a med massor av cylindrar SÅLD
750 IA 91:a, reservdelslik
Volvo S80 04 Turbo, bruksbil

Volvo Amazon 70 i retro stuk.
Chevrolet Camaro 74 med mullrande V8
Kolla följande

Länk

Mackan

Visa användare
289
BMW525i
535i -90
SAAB 9-5 Aero 2005, E85 tuning Nordic Uhr.
Nej nej !!
Är förbjudet att sätta extraljus på E34-an.. iallafall bigknickar !!

=o)

1ggn BMW, Alltid BMW! men lite mek ibland =o)

Tack för all hjälp.
//Håkan.
Visa användare
576
ErikBerg
2002tii -75
1802 -73
Se inlägget som $Marten länkar till. Så gjorde jag med 3 st Hella 3000. Nu har jag monterat toppstag från varje ljus in i grillen. Det krockar inte med huven om du fäster de stagen långt ner i plastribborna i grillen + i plasten mellan helljusen och grillen. Jag fäste i 2:a ribban nerifrån, det är lite på gränsen men funkar. Skicka mig ett mail så mailar jag tillbaka bilder på hur jag gjorde!

M v h
/ Erik
Mail: 2002tii@home.se
Te
63
Tewe
520dT xDrive -18
Jag håller med Håkan om att det inte passar med extraljus överhuvudtaget på en BMW oavsett bigknick eller andra, men trots det har jag monterat 3 stycken knickar.

Det finns inget allternativ när man kör mycket på norrländska vägar i mörker. Standardljusen räcker inte till då. Det springer allt för mycket vilt efter vägarna så jag väljer hellre några opassande lampor extra än att öka risken för att mosa bilen mot någon älg! En kraschad bil är ändå sämre anser jag!

Man får väl plocka bort ljusen under sommaren då dom inte behövs.
vi
121
viruz
523i touring-00
Hej! Eller så varför inte köpa ett LightOn fäste,kostar lite mer men mycket lätt att demontera lysena om ni vill ta bort dom över natten!

Länk

ska själv köpa sånt och sätta 3st bosch navigator

Mvh:Peter
Visa användare
289
BMW525i
535i -90
SAAB 9-5 Aero 2005, E85 tuning Nordic Uhr.
Hej TeWe

Joo.. det är sant !! men jag är nöjd med orginalljusen efter jag köpt andra lampor med bättre ljus.

=o)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.