|
|
|
|---|---|
|
Ni som äger eller har ägt denna söta bil kan la skriva upp ålder, typ av försäkring och pris per år/halvår! ska jämföra med försäkringsbolagen . . . | |
| årsmodell glömde jag =) | |
| Du skall inte fråga andra vad de betalar utan du skall fråga bolagen själv. Premien är olika beroende på kön, ålder, bostadsort, bostad, antal år med körkort m.m. Ta ett reg.nr på en liknande bil du är intresserad av och ring runt själv. | |
|
Det är klart du kan fråga här! Så att du får en fingervisning i alla fall. Jag har garage och bor i staden och är 25 år. För mig kostar det 4500 kr/år helförsäkring på IF. Men det är som sagt väldigt olika vad man får betala. mvh |
|
|
Stavros! mkay, hade kunnat tänka mig högre =) l3xus: som sagt, ställde ingen dum fråga som "vad kostar eran försäkring" så varför ens svara? |
|
|
Frågan är i vilken "stad" Stavros bor med den premien... Tror nog att de flesta i 25 års åldern får betala 3-4 gånger så mycket. Mr C |
|
| Bor istan,inget garage,larm och svensksåld.Cirka 7000:- per år för en 325 im 89:a. | |
| Detta gäller alltså helförsäkring........ | |
|
Mr C: Eskilstuna och jag har garage. Inget centralgarage utan ett eget. |
|
|
MiliaN: Har jag sagt att din fråga var dum då?? Din fråga var ju också vad andras försäkring kostar. Jag upplyste dig bara om att man inte kan jämför andras försäkringar pga av att det är så många olika faktorer som spelar in vilken premie man får, kolla skillnaden på vad t.ex. Stavros och bias får betala. Jag sa bara att det är bättre att DU själv ringer runt till de olika bolagen så du får en prisuppgift på vad DU får betala för en 325a, det kan skilja oerhört mkt mot vad andra får betala. |
|
| bias: vart ju inte allt för dyrt, får la ha den på far min dom första åren =) eller bara ha trafik, stjäls det mycket 325:or? Nån som vet? | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.