|
|
|
|---|---|
|
Måste bara skriva av mig lite, få ut vredet liksom... Folk är såååå korkade, oj oj oj. Handla ALDRIG hos "vimpeltat*are på hisingen", bojkotta dessa, de köper sina bilar (många av de) på auktion, piffar till de o vips är de 20% dyrare. Mot min vilja, inser jag mer o mer behovet av en kombi. Hittade en skabbig 523 Touring på KVD i GBG, hyffsat skick = helt ok för mig som kan meka. Ac fläkt ur funk, rost på baklucka + ena bakskärmen, repor, skitig invändigt, AC pump eller (i bästa fall) spännrulle eller v-pump "skorrar" osv. MEN helt ok för mig som bor på vandalismens topp! Åkte ut, tänkte att får man den för kanske max 65k = hyffsad affär, obes + skatt + lite till = 8-10k läggs på direkt Men icke, givetvis tjuriga bilhandlare o gubbj*vlar ska trissa upp priset till 82000:-? en skabbig kronofogden bil? helt sjukt! Ja, ja, inget att buttra för, bara åka på nästa auktion, rätt skoj annars men svårt att göra klipp när folk är så korkade! RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! | |
|
Undrar om det var samma kille som jag var å kollade hos i vintras. Var å kolla på en 320T som jag tänkte ha som vinterbil, å enligt annons så skulle den vara välvårdad. Åker dit å tittar... Dörrsidor och delar av panelerna sönderskurna. Lacken på förardörren hade krackelerat och flagnat, så att det knappt var grundfärg kvar. Å ändå står gubben å hävdar på fullaste allvar att "det är en jättefin bil! Inga fel!" Behöver jag tillägga att jag inte köpte ens en skruv där? Den sista idioten är inte född än... Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Detta är en auktionsfirma, inget fel på de -bara bilhandlarna som går på utropen och haffar åt sig billiga vrak som de lurar vidare... /RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum!\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.