|
|
|
|---|---|
|
Finns säkert men jag hittar det inte iaf.. Borde vara en av dem absolut säkraste bilarna där i slutet av 80-talet. Tycker man. Skulle vara "kul" att få veta om den var bättre än t.ex Mercedes S-klass när det begav sig :) S-klassen hade ju då varit med ett tag redan så 7:an borde ha varit bättre på det mesta(87). Mvh Janne. | |
svardska |
jag har krocktestat min! den var ganska ok i chassi men lite vek i taket tycker jag;-) Länk MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
Paap Reeder |
Helvete svardska! Du måste har varit en god person här på klotet ty annars hade S:te Per avsluat din karriär. MVH /// Paap |
|
Svardska, har du den svartlackade grillen kvar är jag intresserad av att köpa den, den verkar ju överlevt smällen.. /Mats J |
|
|
Ja du svardska...Den krocken är ju välkänd här på forumet iaf. Som sagt, tur som f-n hade du där. Undrar hur en japsare sett ut efter en dylik "rullning". Mvh Janne. |
|
svardska |
nä inget finns kvar! bytte bort den mot en schäfer med mkt fin stamtavla! Den är på tillväxt och jag får den i december! Appropå knasiga affärer! Men jag orkade inte se bilfan mer! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Jag förstår dig... /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.