|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag behöver en bra gumigubbe i Örebroområdet för att bli kvitt vibrationer, som jag tror beror på däck/fälg. Har haft hjulen inne för balansering ett par ggr utan att det blivit bra. Misstänker att mina gamla Kuhmo inte är helt bra och at lösningen heter nya däck och då vill jag veta att jag får bra däck och service, även om det kostar några kronor extra. Några bra tips? //Melker | |
|
Detta borde Hasso ha koll på! Maila honom och fråga vet ja.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag har använt Däckcity flera gånger genom åren och dom brukar vara lyhörda om man har problem åtminstone har jag haft bra kontakt med dom. ///MVH Hasso Länk |
|
Då provar jag dem. Tack för hjälpen! //Melker |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag har köpt både Uniroyal och Continetal där. Uniroyal Rainsport är bland det mest prisvärda däck man kan köpa, de säljer nog Kumho också , men sånna ska inte sitta på en E39. Jag köpte även mina M fälgkopior där (via Abbozzo) ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.