|
|
|
|---|---|
|
får den stå orörd över natten? alltså i centrumområdet | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag hade min 528 stog på kajen vid Hotell Ibis ett par nätter UA törs jag törs du :)) 700 meter från Centralen. Men ruskigt var det :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso: Att du kunde sova med bilen ståendes där... Schnelle fart, Härliche fart. Länk |
|
|
Har oxå stått på kajen vid IBIS hotell. Verkar lugnt att stå där. Inget spring. |
|
| Under 1 år fick jag på mina två E46or backspegeln avsparkad samt hela sidan skavd / upprepad... ingen höjdare.... | |
|
Under 1 år fick jag på mina två E46or backspegeln avsparkad samt hela sidan skavd / upprepad... ingen höjdare.... Bor mitt i stan. |
|
|
Under 1 år fick jag på mina två E46or backspegeln avsparkad samt hela sidan skavd / upprepad... ingen höjdare.... Bor mitt i stan. |
|
|
Ingen större fara,min står ute året runt i centrala staden,se bara till att ha ett väl synligt larm som blinkar + sätt dit en rattkrycka som också syns bra,jag har klarat mig bra med BMW bilarna,men inte när jag åkte SAAB. |
|
|
Du kan klara dig eller så gör du inte det. Handlar väldigt mycket om slumpen. Jag har stått i flera år på gatan utan att något har hänt (1 st äggkastning på 4 år) medans mina föräldrar var på besök och fick backspegeln avsparkad efter natt... Du bör klara dig men man kan aldrig garantera något. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.