|
|
|
|---|---|
| Törs man lacka om de svarta sensorerna med bilens originalfärg. Har sett att t ex 9-5:ans är silver. Irriterar mig mer och mer på att mina är svarta på en silverfärgad kaross. | |
|
Det borde man väl kunna? Prova måla lite tejpbitar och sätt över, det borde ju bli samma sak. Något som sitter direkt på ögat borde inte störa (om det inte är för tjockt, t.ex. som vattendroppar kan störa). /eFx www.z4.se |
|
|
Annars kan du ju alltid lacka bilen svart.... Mycket snyggare!! ;-) 328án: Länk |
|
|
Enligt ETK:n får backsensorerna absolut inte lackas utan de måste beställas i den färg man vill ha dem, vilket betyder att du kan beställa sensorerna i rätt färg från din lokala BMW-handlare. /Fredrik |
|
|
Tack för svaren. Plötsligt är jag inte så irriterad längre?! Ska ändå fråga vad de kostar för jag måste ändå till BMW och få regnsensorn aktiverad. Har läst alla trådar i forumet och min fungerar inte som det står här. Den funkar som en "vanligt" intervalltorkare och slår oavsett om det är vatten på rutan eller ej och med samma hastighet oavsett hur jag ställer in lilla hjulet på ratten! Tack igen! |
|
| BTW - vad står ETK för, Dmi?? | |
|
Elektronisk reservdelskatalog, tror jag. |
|
|
Fast på tyska. Finns ett par cd-skivor, en TIS med serviceinfo, felsökning etc, en ETK, m delar. |
|
| Ach soo, (E)lektronische (T)usatzteile (K)atalog ? - egensnickrad tyska!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.