|
|
|
|---|---|
|
Har jag rätt angående detta: Om klockan lyser så e de dax för byte av bromsvätska? Lyser inspection är de dax för inspektion? Lyser inspection + oilservice så e de dax för oljeservice? mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" | |
|
Insp + oil kan bara lysa tillsammans med klockan. Om det lyser klocka + insp + oil i din bil så är det dax för bromsvätska och oljebyte. Insp kommer alltid upp tillsammans med klockan. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack så mycket Micke Olsson, då fick jag det förklarat =) Saken e den att ja bytte oljan själv för ett tag sen. Men inte nollställt indikatorerna efter det. Tänkte lämna in den på inspektion nu när som typ. Hur blir det med nollställningen efter inspek? Kan dom göra en inspek o nollställa efter en sån eller måste dom nollställa som efter en oljeservice som jag inte gjort? mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Tror att systemet känner av vad som nollats sist och då nollar den automatiskt det som ska. Är dock lite osäker på det, någon annan kan kanske bekräfta. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Vad jag menar är att den inte ska nolla oljesevicen som jag tror att den kommer göra utan inspek som ja ska lämna in den för. Då jag inte nollställt då jag själv bytte olja/oljefilter´t för ett tag sen. mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.