AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
69.147

Polisanmälning av importfifflare?

Sida 7 av 11
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
"quixotic2"

Såg att du marknadsför din hemsida på Oles site, detta måste ge bra feedback med tanke på hur många besökare den sidan har:)
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Haha, ja, det kan så tyckas. Faktum är att det är via Tradedoubler, så han är bara en av hundratals affiliates de har i sitt program för oss. Tror inte han är någon större leverantör av besökare dock, har aldrig sett honom på topp 100.

Men, jag såg också att vi ligger där. Frågan är om man ska spärra honom, fast det finns det väl egentligen ingen anledning till tycker jag, det är ju inte så att han har fuskat med affiliateprogrammet eller något sådant.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
vad har han Ole M för sida?

V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort!
Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen §
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Besök OleM på www.importakuten.nu.
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Vad det någon som sa knäppgök?
Nej, men knäppgökar!
Jag har en bekännelse, efter flera år på forumet erkänner jag att även jag är Ole. Troligen är de flesta medlemmerna på forumet Ole... ja kanske rentav alla. Ole kanske sitter här och debatterar med sig själv bara för skoj skull...

Fler som vill gå ut med sanningen? ;)

I nästa vecka publicerar jag förresten boken "101 Importörer - OleM's många personligheter."

:D

Kunde inte låta bli...

/E38B12
Även jag är Ole. Stundvis. Schizofreni, ni vet :(

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Så företaget man ska akta sig för är www.Importakuten.nu
Ingen Ole här idag? :-)
Evol-79
dålig stil av "Ole" att inte dyka upp. Jaja man får väl gå å hyra en film istället.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
lite nyfiken bara, vad skulle Ole tjäna på att regga sig som calista och ge tips åt den han strider mot?
Alla ni som direkt dissade Calista, motivera gärna!
All NFS och Stan08 eller vad de hette var ole eller hans polers, det tvekar jag inte på men jag kan inte förstå vad vinsten skulle vara att informera om det juridiska aspekterna som Calista gjorde.
Men jag kanske också är Ole, fast jag inte vet det själv? Ett alter ego, som Ugglas Jonnie Balle? Måste nog gå till en skrynklare och höra efter... Jag återkommer med resultatet. Hej!
Gu
195
Gumpy
330 -01
:DDDD
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ha....ha...., mycket tro värdig historia Callista/Linda!!! Ha...ha....
Man kan mail, man kommer åt Internet men man har inte möjlighet att gör inlägg själv! Ha...ha.. Man slutar aldrig att bli förvånad!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Daviden
Här har vi någon som gjort något konkret av fallet:
Länk

Tackar allra ödmjukast.
Daviden
Se sidan 8 i länken.
-Hubbe325, jag törs, sätta min högra hand, på att Callistas/Lindas och OleM:s inlägg har skrivits, av samma person, oavsett vad innehållet i texten, tyder på.
kan tänka mig att Callista, skulle verka just och opartisk först, för att sedan, svänga över till OleM:s fördel.

-Jag är inte lika odelat positiv till den nya bilskojarsajten. Tycker nog att man ska ha blivit fälld för något innan man hängs ut.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Tydligen skulle sajten ha ARN:s lista över fällda bilhandlare som utgångspunkt!

Varför stödjs inte/startas inte sådana hemsidor av KO, försäkringsbranschen och bilhandlarbranschens intresseorganisationer gemensamt?
Alla skulle vinna på att rensa ut oseriösa bilhandlare!

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ja, jag säger ingenstans att det inte är Ole, jag bara undrar vad hans vinning skulle vara. Att han(calista) svänger är väl inte så konstigt iof, då alla attackerar honom efter första inlägget.

Sen mail, inte kunna skriva själv, den biten köper jag inte riktigt, fattar inte det heller.

Av princip är jag emot att hänga ut folksverksamheter med namn, med bara en sidas åsikter, vi har ju ingen aning om trådstartaren bara har blivit besviken i största allmänhet eller om Ole verkligen lurat honom. MEN Ole har florerat lite för ofta här, med diverse ärenden samt fejkade inlägg från samma ipadress men under annat användar namn för att inte hängas ut....

Men är fortfarande nyfiken på oles vinst på att lägga in massa juridisk info, kanske för att skrämma upp den som försöker tvista med honom? jag vet inte, bara en möjlig tanke?

Hur som helst så var inte jag Ole enligt skrynklaren, jag ringde honom i morse och då hävdade han att han var Ole så det kunde inte vara jag.

/Christofer
cl
35
cliffhanger
320 Touring e46 -01
Som "trådstartare" måste jag bara säga att jag aldrig hängt ut någons namn då jag är av samma åsikt som Hubbe325.

Har blivit en lång följetång detta med smutskastning åt alla håll men tråden startade i ett försök att få in uppgifter och tips om hur jag kunde gå tillväga för att få bilen fixad eller pengarna tillbaka. Jag har åxå vid ett tillfälle bett skribenterna hålla sig till fakta.

Dock kan jag förstå att det ibland spårar ur för man blir lätt lite förbannad över vissa inlägg.

För er som undrar har jag inte jobbat aktivt med mitt problem pga jul och jobb men jag sitter ju fortfarande på bilen så problemet kvarstår. Hoppas få lite mer tid under kommande månader och så fort jag har ny fakta kommer den publiceras.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.