|
|
|
|---|---|
|
Man blir ju nästan sugen på att byta "ner" sig Länk Synd bara att företaget brukar anses som oseriöst, att det är en gammal bil och att det inte är en CSI egentligen... och att det bara är 300 hk mot 326 nuvarande... jo och inget baksäte, typ :) Men läcker färg! | |
Scheckheft |
Hej När man ser deras hemsida blir man mörkrädd. Ser snarare ut som en bilskrot. Behåll din 750. Mvh Scheckheft E38.info ___ Länk |
|
Slås emellanåt av samma tanke. Hade för några år sedan en riktigt trevlig Tobagoblå 840 med bicolor skinnet. Finns för närvarande en likadan hos Påarps Bil och jag har samma idéer som du som far runt i huvudet. Ett baksäte finns dock, tvingade mina då relativt små ungar att åka därbak från Sthlm till Gbg och det gjorde de utan knorr;) Johnny Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
| Kul att det står i annonsen att 850n är svensksåld när den är importerad -95... | |
|
Som sagt, företaget brukar anses som oseriöst (det var nog rätt milt uttryckt), så jag skulle knappast köpa av dem. Tror inte heller jag skulle byta bort min i jämförelse "sunda" bil mot en sådan. Menade mest att den såg läcker ut, speciellt med den färgen! Men man vet ju aldrig.. om man skulle råka springa över ett fint exemplar av en CSI/CIA till bra pris kanske man byter :) Det är ju en lite roligare, tuffare bil än E38an! Har faktiskt aldrig tittat närmare på en sådan, tror jag ska åka dit och se hur dom ser ut. Kanske baksätet funkar hyfsat som joholm säger! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.