|
|
|
|---|---|
|
Hej, är det någon här som har erfarenheter av KCR? Länk Siffrorna verkar ju riktigt lovande på de flesta turbodieslar, också BMW. Hur funkar detta, och framförallt, finns det någon här som har erfarenhet? Har läst olika test i bilsport, men skulle gärna höra era åsikter. Tack. "-BMW- Making your privates bigger since 1928" | |
|
jag kan endast lovorda kcr. Har haft det på mina 2 senaste bilar, och fortsätter jag med diesel även på nästa bil så blir det kcr oxå. Vad har du för diesel? jag hade 525tdsa -93 och det funkade bra med lådan om man inte vred upp boxen allt för mycket, men det var ganska lätt att justera in så det blev riktigt bra. Har du manuell är det knappt inget att tänka på, bara köp. Nu har jag en 320d -01 och det enda bekymmer jag har haft ang boxen där är att plug-in kontakterna tenderar att oxidera så det blir glapp, men det räcker att rackla lite i det en gång sen går det igen. Och det ger ju en ordentlig effektknuff så siffrorna som kcr uppger stämmer säkerligen. Diesel-räsern |
|
|
Finns massor av information av hämta i något äldre trådar. Använd sökfunktionen. MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.