|
|
|
|---|---|
|
Vet att detta egentligen är olagligt att sätta en bilstereologga på en 7serie (alla bilar?) men jag får billigare då det är ett nytt märke om jag sätter en logga nere på underlisterna (kjolen) vid framhjulet. Kanske 50cm lång. Är det att förstöra bilen? CDTaudio är märket. mvh / Lars Det är aldrig för sent att ge upp. | |
|
Inbrotts risken ökar ju helt klart ( liksom "Vallåkra-Volvo-Raggar-potentialen" om det står "the Alpine Touch" i god gammal 80 tals stil i hela bakrutan...) Snyggt gjort med snygga loggos nere på trösklarna i rätt färg på rätt bil med rätt stuk KAN det se snyggt ut... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Ras.mus |
Tja, tycker det är helt ok faktiskt. Det är så många som tror att för att de kör en gammal bmw istället för en gammal volvo måste man dölja att man bygger bilstereo osv. Det är ju helt i tycke och smak! Visst, synd och skam att göra det på en ny 7-serie men vi snackar om en 16 år gammal bil! Jag tycker du kan klistra dit märkena med gott samvete! Jag menar, får du det nu billigare så helt klart! Då ÄR du ju sponsrad tvärt emot vissa som klistrar dit en massa märken och sen betalar fullpris för grejorna... |
D-diddy |
jag tycker att det kan se ok ut på vissa "fast and the furious" bilar. fast det är ju att be om inbrott ju... David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Jo det är en sak ja funderar på, har inte direkt lust att bli av med alla grejer. Man får nog inte ut vad de är värda på försäkringen. mvh / Lars Det är aldrig för sent att ge upp. |
|
|
Små loggor kan sitta på alla BMW, om det är diskret på trösklar o.d, bilens ålder spelar ingen roll, kravet är ju att grejerna som står på loggan ska finnas i bilen, och att bilen inte är nån rosthög eller raggarbil, annars går känslan förlorad tycker jag. Min kompis satte dit "Clarion Car Audio" över hela bakrutan på 528i, det såg dumt ut tycker jag, inte BMW-stil, dessutom fanns det bara Pioneer utrustning i bilen =D -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Ja det lite raggarstil Undrade över orginal-larmet, larmar det på krossade rutor? Uppbrutna dörrar ska den ju larma på iaf. mvh / Lars Det är aldrig för sent att ge upp. |
|
|
det värsta man kan se är en istort sett orginal 240 med en alpine dekal eller MDS eller något sådant!!!! ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.