|
|
|
|---|---|
|
Ja, vad ska man säga.. Drömgarage? Länk Perfekt för pedanten! :) MVH / Jacob | |
|
Bara BMW`n som saknas på bild! ;) |
|
|
Nya 7:an finns längre ner på en av bilderna. ------ Länk Länk |
|
| Om jag hade pengar... | |
|
Hittar tyvärr bara en MB...och en Porsche till... Såg du fel kanske? ;) Länk Länk |
|
|
Jacob_M3// Ja det stämmer, det var en Merca, får åka och undersöka synen:) ------ Länk Länk |
|
|
Så där ska mitt garage se ut:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Sådär SER mitt garage ut...................................................fast bara i mina drömmar. Mvh Henke |
|
|
Det är inget garage, det är det perfekta vardagsrummet! Mvh, Robban |
|
|
Hehe... Fatta hur hans hus ser ut om det där e garaget :) Shit va rätt! Jänkarna kan dom :) Mvh Tobias |
|
| Mycket fint, men vad är tv:en till, hoppas han inte sitter i bilen och kollar. | |
|
Mitt garage ser inte riktigt ut så eller! :-) En anning mer saker, lådor och dyligt i mitt! :-) Grodan, Boka tid på en gång!!! :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Va f-n, har de gjort "hemma hos"-reportage hos mig utan att be om lov? :-) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Det enda som fattades var väl bardisken... Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Vem har varit inne i mitt garage och fotograferat, jag kommer att kräva ett stort skadestånd för detta intrång..... Bilen på bilden är min sons....... mvh Tommy NoFear |
|
|
Smakfult inrett, synd bara att han inte hade någon bil...... Och han kunde ju kostat på sig ett bättre arkadspel än det sunkiga gamla "Cruisin' USA" :P Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Ja det var ju inte helt fel om man säger så..... Lite ot: Om ni vill se en redigt fin Hembio anläggning så kolla i senaste nr av Hemmabio. En trevlig kille härifrån forumet (Stephan)stoltserar med riktigt fina grejjor.... |
|
|
Ett hobbyrum för en riktig man... Hans fru/flickvän tycker tydligen att gräsklipparen skall stå nån annanstans. Kan man hyra in honom som konsult? Behöver fixa till mitt eget garage oxå i samma stil... M3/// Mullret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.