|
|
|
|---|---|
|
vet att frågan varit uppe förut men nu en ny fundering :) har funderat på att låna en vw caravelle och åka till tallinn å köpa kjolpaket från dc-ice. tanken med caravellen var väl att kunna köpa fler än ett kit och ta med. enklaste sättet att ta sig dit är väl med siljaline, sen lär det väl bli några kronor för soppan. om dom nu svarar på mitt mail, finns det intresse att handla därifrån? dvs. jag åker dit, lägger ut slantar för grejorna, åker tillbaka ni "köper" grejorna av mig, alla som har beställt delar på bilkostnad+färjan (silja europa från 295:-) kan väl inte bli så dyrt, (bilen står i sthlm så det blir heller ingen bilresa från östersund) finns det intresse? MVH Johan | |
|
Öhöm. Tips från coachen: Ta en handpenning på ~30% av varje individs köpesumma, från varje individ. Annars är det MYCKET lätt hänt att någon av dem inte köper ut sitt shit och då står du där med ett par extra E34-kjolar till din E30. Ha inte för stort förtroende för dem här på AP, menar jag liksom... |
|
|
nån som har några bilder på några paket till E30 om dom har eller deras hemsida. mvh erik Jakobsson |
|
|
www.dc-ice.ee "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.