|
|
|
|---|---|
Hawar |
Hej ! Jag ska hjälpa en arbetskollega att sälja hans 330i mer information om bilen finns på Länk Bilen är i bra skick och det är inga konstigheter med den, vi har gjort milkoll på BMW och beställt papper från Tyskland med garantireparationer allt ser bra ut. Boken har givetvis full servicebok och alla dokumentation. Vad tror panelen ? Jag har föreslagit 199 000:- Prutat och klart vilket jag tycker är ett väldigt bra pris för en sån fin 330. Är det rätt prissatt tycker ni ? Mvh Hawar |
|
Priset är väl ganska marknadsmässigt. Jag skulle tro att den blir såld för 190 kkr. Automat på en 330 ses tyvärr som ett minus av majoriteten spekulanter, avsaknaden av sportstolar lär även påpekas av dessa. Ett sakfel i "annonsen" är dock att 330ia inte gör 0-100 på 6.5 sek utan på 7.0 sek. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Hawar |
Ok tack Wendtan, Då ändrar jag på en gång till 7 :) Är Steptronicen negativt ? Det är väl en smaksak mer // Hawar |
|
Visst är det en smaksak, men personer som köper 330 brukar vara ute efter "sportigheten" och kontrollen av kraften. Det får man inte med step enligt många däribland mig. På en touring kan jag ha viss förståelse för step, men inte på sedan/coupe. Alla resonerar inte som jag, men min allmäna uppfattning av den genomsnittliga 330 köparen är snarlik skulle jag våga påstå. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Bra annons, säkert ett rimligt pris. Perfekt skick. Så det finns inte ett stenskott på den, inte en repa? Allting är som när bilen lämnade fabriken? För annars är den inte perfekt. /// Olof Länk |
|
Hawar |
Du har en poäng Olof, den är självklart inte i perfekt skick, jag ändrar detta också :)) Mvh Hawar |
|
Precis, då är det bättre att skriva t ex "I enastående bra skick" eller liknande.:) /// Olof Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.