|
|
|
|---|---|
Rys Robban |
Är det någon som kan svara på i fall man kan byta språk på lilla datan själv eller i fall man måste l ämna in den till någon?????? e36 -94 IMP. borde gått på tyska lektionerna / ROBBAN |
BMW-Lover |
RFM! Read the Fucking Manual! |
| Tryck in de två första knapparna, övre/undre samtidigt med tändning eller radioläge på tändningslåset. Då står det Function, tryck då på "ett".Blinkar Sprache, stega fram till engl. eller valfritt språk och tryck sedan på SET, klart ! | |
Dino |
scnitzermann vilka två första knapparna .?? jag har mellan datan tror jag att den kallas för det är iallafall med temp o klocka o datum o chek kontroll o halkvarnare tror jag .... M-MotorSport |
| F-låt, jag menade sifferknapparna 1, 10, 100 och 1000 den övre och nedre samtidigt. Måste bli 1 och 100 knapparna. | |
Rys Robban |
då kanske BMW-Lover kan lära mig tyska då!!!!! eftersom den e helt på tyska!!!!!!!!!!!! Tack scnitzermann!! ska prova det!!! |
Jompa E |
Hmm... jag testa just det .... men på min står det bara Testnr: - - ,och så kan man bläddra fram olika nr, men inget språk? Hur skall detta funka?? /Jonas |
| då trycker du på set/res knappen.. | |
|
Hmm får samma får testnr: -- ska man trycka på set/res ¨då? har för mig att de inte hände så mkt iaf!? Me Be M3 Wannabe! =) |
|
|
Kom igen nu... Är trött på det tyska språket plågats nog med det i skolan ;) |
|
| När du får upp testnr:--, tryck på sifferknappen 1, då visas testnr 0, tryck en gång till på samma knapp, då visas testnr 1, tryck då set/res knappen och välj språk och tryck set/res igen ! Testnr 0 kan användas till att kontrollera om displayen är hel samtidigt som summern (halkvarnaren) plingplongar, kul att mixtra med. | |
Danne W |
Hej !!! Det står en perfekt utförlig beskrivning här på Bmw-power sidan, under tips och teknik. Mvh Danne W |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.