|
|
|
|---|---|
|
bilen jag menar är en e30 320 som är bytt motor till en 2.5 från e36. låter ruskigt billig. är det nå krångel med att få den inreggad lr kanske inte ens behövs?? | |
| vad är det som ska vara billigt finns varken ett prisförslag lr länk??? | |
|
vet inte ens hur man gör en länk:( finns till salu på autopower!! |
|
|
Det är bara att skriva in en adress så blir det automatiskt till en länk. /// Olof Länk |
|
| Länk | |
|
vart ligger annonsen då???jag ser bara en bild ....Pris???? ///325/// |
|
|
det är en 320-86 och det är slängt i en 2.5 motor från e36. motor 16k mil kaross 31k mil 10500kr! |
|
|
Billigt, men bilen går inte att besiktiga..... För att få en e30 godkänd med motor från e36 325 så måste man utgå från en e30 325 inte e30 320.... Så är det! Mvh Tobbe |
|
|
V.v. Ange en mer beskrivande rubrik på trådarna i fortsättningen... Bara ett tips för att undvika irritation.. Hepp 328án: Länk |
|
|
Man kan aldrig få en sexcylindrig E36-motor godkänd i en E30 då det handlar om helt olika motorfamiljer med totalt olika utseende. Däremot kan man förstås uppgradera sin 320i med en 325i-motor från rätt familj. I E30 heter den M20 och i E36 M50. ------ BMW CS #04839 |
|
|
>>Davve min e30 325i är reg.besiktigad och godkänd med motor från e36 325i M50B25. ///Tobbe |
|
|
Det mesta går om man vänder sig till SFRO först. Ger dom klartecken så är det lugnt. MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.