|
|
|
|---|---|
Philly |
Hej! har fått tag på ett par kromade m3-speglar billigt. går det att lackera dem till bilens färg? tacksam för svar! /Filip/ BMW 4 life |
| Borde väl bara vara att slipa ytan, lägga på plastgrundfärg och sedan lacka.. Eller tänker jag fel nu? | |
| blästra bort kromet, sen är det ju vilken plast eller plåtbit som helst. | |
Philly |
Så det går inte att bara lägga på den nya färgen??? jag ska lämna in dem på lackning, ska jag bara be dem att blästra bort kromet, sen lägga på färg? BMW 4 life |
Hawar |
Om du lämnar in den på lackning borde lackeraren veta hur han ska göra. Mvh Hawar |
Philly |
ja! tack så mkt för svaren, hoppas det inte blir för dyrt om han måste mecka för att få till dem... vet ni vad det vanligtvis brukar kosta att lackera speglar, alla har ju olika priser, men ungefär!? tack BMW 4 life |
|
Ska räcka med att matta ner kromet, som me allt annat, och lägga på en bra grund o sen täckfärg på det. Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
| Om det är el-drivna i krom kan du få byta med mig, funderar på att köpa krom istället för vanliga med färg på som jag har nu. E-maila mig om du är intresserad! Självklart är mina el-drivna. | |
Philly |
har mailat dig nu BMW 4 life |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.