|
|
|
|---|---|
|
har ni uppmärksammat reportage från Parissalongen? bland em sista bilderna finnsdet en Z4 med den coolaste inredningen. Det vill säga om man gillar båtar... Länk själv tycker jag att konceptet är underbar. köper man den bilen så måste man bara slå till på Krugers gamla motorbåt som jag senast såg till salu i Pampas marina observera oxå att den underbara blåa färgen har änligen kommit på Z4. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
| Konceptet finns även till 7-serien och är mycket snyggt! | |
|
Även E60 och X5 kan fås med liknande utstyrsel. Ett läckert alternativ om man vill vara lite udda. Men så dyrt så man blir alldeles svimfärdig... Runt 80-90kkr till E60... Gah! MVH |
|
|
Rätt coolt faktiskt! Med den lacken och färgen på lädret så var det klockrent: Länk Fälgarna var väl det enda som kändes "fel" på den bilen, men det går ju att avhjälpa med en uppsättning 18" stjärneker-split 108 :) Vill ha en Z4 mer och mer... /Wille __ Bilen: Länk |
|
| Hmmm... det är väl samma färg som jag har på Dieseln?? Passade extremt bra på Z4. Blir att ta fram vinkelkapen, svetsen och stora hammaren ikväll!! :-) | |
| Den 6-serien som står på WilleWs bild är har de fulländade färgkombinationerna. Ser ut som Stratus-grå och olivinredning. Helt otroligt perfekt. Det finns inte ord för det. | |
|
Haglund2306: Det är en Z4 iofs ;) |
|
|
...och sen så tittade jag upp på bilden och såg 6'an, sorry:) Den var riktigt snygg den med! |
|
|
Haglund: menar du den i bakgrunden bakom Z4an som han länkar till? är inte det vanlig titansilvermetalic? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ursäkta kostar träpanelen 90.000kr?!?! Skulle köpt och bytt till den annars. |
|
| det är kul att dem gör sånna här saker och dessutom blev det väldigt snyggt | |
|
Det kostar nog nåt sånt...men det är ju "hela paketet", dvs Individual-utrustningen. Är väl den speciella lacken, speciellt skinn/färg på skinn, "båt"-inredningen...mm? / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Z3c: Jag är inte 100% säker, men jag tror att det är Stratus-grå med olivinredning. Ser så ut här. Länk På den länken kan du gå in och hitta olivinredningen på 3-serien och stratusgråmetallicen på 6-serien. Hittar du något vackrare är du inte dålig. ;) |
|
|
Haglund: Den olivgröna kommer inte fram om man inte väljer vissa färger på 3'an (tex blå..??!). Håller med om att färgen är ok men den kommer inte i närheten av Malachitgrün dunkel metallic. (ja ja, jag är lite tokig i mörkgröna metallic sportbilar). Den olivgröna inrednignen tyckte jag dock inte alls om utan vill gärna se den mer klassiska Leder Merino Platin, gärna med Nussbaum Amarone interiörbitar... Tur att vi gillar olika allihopa, annars skulle det vara ganska likriktat och tråkigt... |
|
|
Bilarna i Yachtlineutförande är lackade i Nachtblau metallic - en av de vackraste färgerna jag sett. 630i:n som stod i montern var lackad i någon blåskimmrande lack, kollade tyvärr inte vad den hette. Tveksamt om den var grå. Inredningen var inte olivgrön, utan ljust gråbeige. Ljussättningen i BMWs monter var ganska lurig - inte speciellt lik utomhusljus. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Svin snyggt! | |
| såg på individual sidan den olika färgerna till z4...den var väldigt snyg i dem flesta färgerna särskilt estorilblå | |
| är det riktig trä eller plast? | |
|
Rikitgt trä naturligtis! MVH Erik |
|
| vad mer finns det för individual utrustning | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.