|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en 325a cabb 1988 som jag har trimmat med kam 280 graders, och 535 prylar och portad topp och chipp från turbocenter.osv, den går väldigt bra tycker jag men är lite förslö i starten därför vill jag byta bakaxelutväxling, jag har nu orginal 3.73 men skulle vilja ha 4.10 och jag har sett här på furumet att 4.10 ska finnas i 318 m40 motor och i 318is och 325 ix touring men är det liten klump eller stor? vad har jag i min? och vilka årsmodeller kommer 4.10 ifrån? är det någon som har någon till salu som är i bra skick? vore jätte tacksam för svar mvh Paulo | |
|
318 modellerna har lilla klumpen och 325ix Touring har stora, den har även en viscodiff (diffbroms) Du har den stora klumpen. Men den lilla passar rakt av även den. ---- Länk |
|
| Hej..4.10 sitter oxå i 320i och är den lilla klumpen...Du har den större klumpen precis som 325ixT, och båda passar ju men såklart är den lilla klumpen klenare.. | |
|
Ok men vilka årsmodeller sitter de på? mvh Paulo |
|
| jag har en kille som kanske har en till salu. kommer från en 320. maila mig om du är intresserad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.