|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om någon vet om det går att få tag i billigare länkarmar än de som man köper på bmw till en 323ci-99? Och isåfall om de är bra? eller iallafall så bra som BMWs egna? undrar även på om det går att få tag på sänkningssats till skapligt pris bara fjädrarna alltså? 19" med 235-35-19 ska få plats också? tacksam för svar! | |
|
Vart bor du?? Glad 330 ägare igen!!! |
|
|
motornord har kompletta för 1350:- stycket... Länk Diesel-räsern |
|
|
Kolla bara att det är de förstärkta/modifierade länkarmarna som ni får, om ni köper av andra leverantörer än BMW! Jag vet att en del reservdelsfirmor leverar bärarmar som motsvarar den första varianten på de tidigaste E46:orna som är "för vek" och har sämre spindelleder... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Kopte lankarmar fran tyskland for 2300 paret inkl frakt! Den nya forstarkta varianten, inte BMW original men mycket billigare och sakert lika bra. |
|
| vad hette firman som du beställde från? mycket tacksam för svar då jag måste köpa nya eftersom en börjat glappa! | |
bole |
Har för mig att bmw har sänkt priserna för länkarmarna... köpte paret tillsammans med bussningar för ca 4500kr 2 månader sen ... men jag tror de har sänkt nu..ring o fråga |
|
Du måste köpa bussningar också, och jag vet att lämnar du in bilen på BMW då byter de bussningshållaren också, du måste pressa ut länkarmen från bussningshållaren för att kunna byta länkarmen. Men köper du de nya bussningshållarna då är det bara ta ut hela satsen och pressa dit den nya bussnigshållaren med bussning och bärarm samtidigt. Pirat-bolag har inte den nya bussningshållaren, vilken betyder att du måste pressa ut hållaren och sedan föra in bussningen i. Köp bäramarna pirat men beställ bussningar och bussningshållaren från BMW. Så får du de nya. Annars jkan du fråga BMW också om de har de gamla hållarna. ------ Länk Länk |
|
bole |
JAg använde press för att trycka in armarna i bussning...gjorde jbobet själv det va mkt lärorikt och mitt första mek... jag köper ALLTID såna viktiga delar från BMW...bromsbeläggen och länkarmar köper jag från bmw..resten sktier jag i |
|
Jag har glapp på ena sidan (vid hastig broms rycker ratten till). Måste jag byta bägge länkarmarna? Vad tar BMW/Verkstad för jobbet om jag ordnar delarna? Måste man göra hjulinställning sedan? Det känns inte som om jag har lust att göra det själv, men jag kanske borde prova, för plånbokens skull om inte annat.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.