|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om navi-skivan 2005:1 har kommit ut än ??? Det lustiga med dessa skivor är . Den ifrån 2004:2 ,hittar bara min gatuadress ,inte nummer . Men den i från 2003:2, hittar gatan och nummret hem till mig. Är det någon som vet varför det är så ?????? MVH jossi | |
|
Länk /RS2 |
|
|
Du har väl lärt dig att hitt hem nu?! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det jag menar är att ,,, Den gamla navi-skivan visar mer i detalj. Och dom senaste visar bara gatan , och det tycker jag är . Att utvecklingen går bakåt ...Eller ??????? Oroa dig inte, jag hittar det mesta här i europa i alla fall. MVH jossi |
|
|
Det jag menar är att ,,, Den gamla navi-skivan visar mer i detalj. Och dom senaste visar bara gatan , och det tycker jag är . Att utvecklingen går bakåt ...Eller ??????? Oroa dig inte, jag hittar det mesta här i europa i alla fall. MVH jossi |
|
|
|
|
Har precis beställt en 330i med nya navi och handlaren (Solna) sa att det skulle vara 2005:ans DVD med... Så om han inte hittar på saker så är den nog ute... /bfg |
|
|
Hejsan, jag har just kollat på länken som RS2 lade ut. CD Scandinavia 2005-1 är ute hos handlarna Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Ni som har DVD Europe 2005-1 high. Visar den dragningen av tunnelsystemet södra länken i Stockholm, eller kommer det inte med förrän på nästa utgåva? Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Jag har CDn Skandinavien 2005-1 och den har INTE södra länken. Trist. Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.