|
|
|
|---|---|
|
Leter efter en 328 Ci med bra utrustning. Vad jag kommit fram till tycker jag priserna ligger på tok för högt. Tycker nästan man hamnar på samma pengar som på en 330 vilket inte känns speciellt rätt. Så vad tycker ni man ska betala för en 328 Ci med typ 8000-10000mil på mätaren? Sportstolar är ett krav. Hur mycket skiljer sig dessa priser på begärt och slutpris? Så man vet hur mycket man vågar pruta. Hur mycket ska man dra av för en import? | |
|
E46or verkar sjunka en hel del nu, 155-160k? Jag tror prutmånen på de flesta objekten är 15-20k. Svårt att säga hur mycket billigare en importerad är, den bör vara billigare då den troligtvis är mer svårsåld samt att den inte går att byta in om man skulle vilja det. |
|
|
Jo. 155-160 låter ju mer troligt än de 180-190 folk verkar begära för dessa bilar. Ska bli roligt när man väl hittar någon så man får köra lite bakhjulsdrivet i vinter. |
|
| Läste senast igår om en kille som precis sålt sin 330-01 sedan för 188k, visserligen en sedan, han verkade ha haft en del problem med att bli av med den....coupé modellen är lite dyrare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.