|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
| Vilken handlare var det frågan om? Vad jag kan se är den en privatperson som står som ägare just nu... | |
| Inga nyheter? | |
Helga |
Synd om så rara ärter........bara 10.701 ggr visad.......... //Helga |
| Bilen finns kvar. | |
Måsen |
Skriver de bilen på en "insatt" bekant så löser de ju en del av problemen. Anledningen till att jag hittade tråden var att jag själv letade bil, och hittade några objekt hos Råå och Belle. En snabb sökning på detta eminenta forum gav resultat (naturligtvis). Kan meddela att dessa "objekt" inte längre är intressanta, skruvade eller inte... /Mattias /// Länk |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Ja! Det finns en del "fina" exemplar i HBG. Belle är väl "seriösa" ;). Kolla bara hur mycket pengar de har lagt ned på indexbilden på sin hemsida. Den fotosessionen kan ju inte ha varit billig ;) Kolla in och avgör: Länk Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Det fotot såg avancerat ut ja. De har en Audi S6 4,2 som är regad 8/03 och aldrig i trafik, svårsåld? 320 hästkrafter har den också enligt annonsen, trots att den regats med original 213 kW (290hk) enligt Vägverket. Hela sidan verkar lite skum, stavfel mm. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
stefannorr |
Illa...att de inte hände något...men var ganska väntat..svaren vart mer o mer svävande o tiden räckte inte till m.m....ja tror modet tröt tyvärr.. |
|
MKT SNACK OCH LITE VERKSTAD!! |
|
| Har full förståelse om det inte blev något. Har själv i ett fall (inte denna firma) blivit hotad. Så det kan ju faktiskt vara därför. | |
| ja.. man kände sig inte så värst tuff när man satt själv inne på hans kontor. Tänkte att han kanske inte blir så glad om jag sätter dit honom.. | |
|
Bara en epostadress som "raabilcenter@hotmail.com" borde generera en röd flagga. |
|
|
Jag sitter och funderar lite på skruvandet av mätare. Kan man inte tänka sig att bilar skruvas redan i Tyskland av inte så nogräknade firmor? Med ytterligare en skruvning i Sverige blir det hela löjligt, men det förvånar mig inte om det förekommer. Ofta i diskussionen om skruvade mätare och hur man undgår att köpa bilar med dylika, är att kolla bilens skick interiört. Pedaler, reglage klädsel osv. Hur lätt är det inte att fixa till det till ett nära perfekt skick? Eftersom det ofta handlar om större köpesummor på bilarna är en rejäl rekond en fis i rymden... Tydligen är det så att inte ens BMW-auktoriserade verkstäder kan verifiera milställningen på en bil som är "välskruvad". BMW måste lösa situationen på något sätt. Det måste vara en nagel i ögat även på dom om märket förknippas med fuffens. Nästa gång jag köper BMW ska jag inte ens kolla mätarställningen och fråga säljaren. Det är lika bra att förutsätta den är skruvad... |
|
Måsen |
Helt riktigt, från början till slut...nästan En parentes för den sista meningen bara. En fräsch, svensksåld bil, relativt ny med få dokumenterade ägare, dokumenterad service (och helst fakturorna också), kan man nog vara hyfsat säker på. Men då kostar den i regel en hel del också... /Mattias /// Länk |
|
Jag har precis pratat med 1BJÖRN. Bilen finns fortfarande kvar hos Råå Bilcenter och på fredag kommer vi att ta tag i detta. Vi kommer att åka dit med de papper vi har för att se vad han har att tillägga. Mer information kommer i denna tråd när uppdraget är slutfört. MVH / Jacob |
|
|
skulle ni inte kolla mätarställningen på BMW? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Vi bad bilhandlaren att göra detta, om så skett återstår att se på fredag. Förmodligen inte. MVH / Jacob |
|
|
ah... gissar på att han kommer med en bortförklaring. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Hur gick det? varit och kollat på den ännu? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Som vi skrev i ovanstående inlägg, på fredag kommer vi att åka och titta på bilen, samt konfrontera honom med de två annonserna. MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.