AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
50.912

Backad 328 i HBG?...

Sida 7 av 10
Nja, det är nog ganska många bilskojare som inte har koll på bmw-snacket som går på Internet faktiskt.

:-)
Mu
531
Mullret
330xd Sedan E90 -07
i3 - 14
Man "känner" rätt väl vilken typ av bilhandlare när man tar
i hand...Bara att kolla antal schäfrar och vimplar på handlarens grusade plätt... Skulle man handla där så skall det vara otroligt billigt, så man kan reservera medel för reperationerna.

M3/// Mullret
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Jag tvivlar dock på att alla de här sk bakgårdshandlare sitter och läser på det här forumet.

Mvh, Thomas E

"I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!"

Vi har träffat denna försäljare ett X antal gånger och tvivlar på att han skulle läsa denna tråd, om vi nu misstänkte det så hade ingen information hamnat här. Vad som sker nu avgör Plus, som inom kort skulle höra av sig. Alla papper finns nu hos dom och vi tänker avvakta för att höra deras utlåtande. Finns det intresse hos dom att driva detta vidare så får dom göra det, om inte så tar vi tag i det.

Helga: Vi har inte blivit hotade på något sätt och åker mer än gärna dit igen.

MVH / Jacob
Sa
90
Samid
318i -89
Jag tror att bilskojarna läser bl.a. detta forum. Bilderna på Mobile.de är borta.
Underskatta aldrig din motståndare..........

Ökenräven
Samid: Givetvis finns det en möjlighet att han läser, men efter ha träffat honom ett flertal gånger är vår bedömning att risken är väldigt minimal.

De bilder som tidigare fanns på Mobile var borta innan vi tog kontakt med försäljaren.

MVH / Jacob
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Samid, tråden är ganska gammal vid det här laget. Eftersom bilen såldes till Sverige (utgår från att det är samma bil på bytbil och mobile) så är det väl inget konstigt att bilen inte finns på mobile.de.
el
306
elpe300
318i -87
325i -90
530iA -04
Samid: Detta är ingen motståndare, bara ett svin...

BjörnB: Det räcker ju inte med att kontakta Plus. Dem måste ju få "kött på benen". Bakgrundsinfo, utprintade sidor, webbsideadresser, telefonnummer, adresser m.m. Alltså, lite arbete från vårt håll.

Detta forum är ju inte som en dagstidning heller. Inte många som känner till det, förutom oss BMW-dårar! Så denna handlaren har med all sannolikhet varken hört eller läst om detta.
Man har ju verkligen ingen koll, om man är så dum att man använder sig av den tyska annonsörens bilder och dessutom inte försäkrar sig om att dom blir borttagna.

elpe300
Bilen: Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Jag menar inte att handlaren själv kanske hittar hit men det skulle inte förvåna mig ett dugg om någon här känner någon som känner någon...

Är trots allt ett antal tusen besökare här varje dag och tillsammans blir kontaktnätet ganska stort.

elpe300, klart jag förstår att det är lite jobb bakom men för att ha nån framgång tror jag inte man kan diskutera saken i 6-7 veckor på internet innan man kommer till skott, tyvärr.

Men jag hoppas verkligen jag tar fel och att ni lyckas!
Skulle gärna se den där handlarens ben sprattla i soptunnan.
Hoppas ni lyckas!
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Finns bilen ens kvar hos handlaren? Det har trots allt 1,5mån sen tråden startades...
Visa användare
268
simon e30
320i e46 -99
Idag så körde jag förbi den omtalade handlaren för att se om 328:an fanns kvar. Och det gör den! nu till X-tra pris 95k.

ska vi börja samla lite fakta kanske?
någon som har skärmdumpar eller annat som kan behövas?
stefannorr
Denna tråd dör nog snart...snart 2 månader sen de hände nåt alls...ialla fall ofentligt...
Visa användare
268
simon e30
320i e46 -99
du har nog rätt..
Som jag skrev tidigare, kom ihåg regnumret: WOM 439! Ska inte bli lätt för denna firma att sälja den och om den blir såld så är det ju bara att upplysa den nya köparen om bilens minst sagt konstiga historia.
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
ni skulle ha kontaktat ett agressivare program i stil med "insider",
jag menar SVT...hur segt är inte det? Nu känns denna från början mycket spännande tråd dessvärre körd.

/J
Helga
Japp. Den är slut tyvärr. Tre grundläggande fel gjordes.

1. För många kockar
2. Alldeles för många inlägg på forumet.
3. STV.....Kanske nån gång våren 2005 om dom kom till skott.

//Helga
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Är bilen såld?

4 Cylindrar är 2 för lite!
Mugge: Inte vad jag vet. Den var kvar för någon dag sedan.

MVH / Jacob
fl
3
flikkan
z3 coupe -98
Vad hände? Det blev ingen konfrontation med killen eller?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.