|
Sida 2 av 10
|
|
|---|---|
|
Jepp jag han skriva ut dom. Jag och Jacob svänger in om en runda på torsdag eftermiddag och kollar vad dom har och säga om bilen och milen mm..... MVH BJÖRN |
|
|
Man skulle haft med sig en videokamera, för att kunna spara hans min, kommer väl att se ut som en fågelholk.. :) Har ju lite mini-cams....hmm....hehe MVH / Jacob |
|
|
Säkert!! Jag har lite fågelfrö annars =) MVH BJÖRN |
|
| Du har annonsen i din mail också... | |
|
Klart att ni ska filma de. Sen e d bara till att lägga till ett nytt reportage här på autopower ju :P "Hur man sätter dit en oärlig bilförsäljare på bar gärning" eller nått...haha. Ska bli kul o få höra sen vad han hade att säga om det hela iaf. lycka till! // Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Får väl se om jag och 1BJÖRN leker Insider eller inte... Kul ska det bli iaf! MVH / Jacob |
|
| Jacob; Oskar borde kunna smyga i buskarna med videokamera utan att märkas. | |
|
Man kan bli upprörd för mindre ! Helt plötsligt är jag inte alls sugen på att köpa en 728:a , känner sig ju blåst redan innan man köpt bilen. Skall man handla import kan man likagärna importera själv och bli blåst av en tysk likväl som av en sniken skånsk handlare som förtjänar att skaka galler samt lära sig vad en tvål verkligen kan användas till bakom lyckta dörrar. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
| Ytterligare bevis för att det i regel är importören som skruvar. | |
| Maila annonserna till robert Collin på aftonbladet och se om dom tar upp det i bilbilagan. robert.collin@aftonbladet.se | |
|
Är jag dum som väntar med att döma ut handlaren? Jag menar än så länge är det ju rent spekulation, väntar på rapport från Jacob innan jag helt dömer ut handlaren. OBS! Jag vill inte försvara handlaren på något sätt, har han skruvat ska han hängas ut! Mvh Abbe Länk |
|
| Du har rätt, jag mena att detta är ett problem som borde belysas av media, typ lite underökande journalistik, (typ insider) skulle kanske minska ner skruvandet lite och få biltillverkare all ta i problemet. | |
|
vibbe, absolut! det vore bra om någon media tar tag i det så att en del blir skrämda och lägger av med det. Men jag tycker ändå att det är lite tråkigt att döma ut någon helt baserat på antagande. Visserligen så ser det ut att vara sannolikt i det här fallet med touringen, men än är det ju ingen som har pratat med handlaren Mvh Abbe Länk |
|
|
Christer, Ja, varför inte, stor är han inte iaf :) MVH / Jacob |
|
|
Utan att säga något om den aktuella firman eller bilen så skulle jag vilja säga något generellt. Man blir så djävla trött på själva fenomenet, vi lade flera helger på att åka Sverige runt och framför allt Skåne runt för att hitta en fin bil. Hittade minst 20 st skruvade bilar, faktiskt var merparten skruvad. Även om man inte blir lurad så ödar man ju tid på detta skit. Önskar någon kunde klämma åt skruvarna. Dessutom SKÄRPNING BMW + andra tillverkar som bygger biler som är så enkla att skruva. Dagen lösningar "suger ju svårt", fram för en bättre lösning från fabrik. |
|
|
Varför inte förbjuda dessa firmor som erbjuder tjänsten att skruva tillbaka mätare? Det används ju ändå i 99.9 fall av 100 bara till fiffel. Dom enda som skall få ha tillgång till sådan utrustning är aukt. märkeshandlare i mina ögon. |
|
|
Nu hängde jag inte riktigt med och hann inte se annonsen i första inlägget. Hur långt skulle bilen ha gått enligt den tyska annonsen? /Rickard |
|
|
Rick, drygt 20000 mil... |
|
| Väntar spänt på Jacob_M3s insider-reportage :) | |
|
acey: 15 minuter!! :) MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.