|
|
|
|---|---|
|
Hej är det nån som har bytt ut sina högtalare i hatthyllan? vad är det för storlek i lådorna som sitter bak? 4"??? och är det nån som har testat 6x9 ?? med adaptrar.. dom är ju svindyr... ge mej ett gått tips på bakhögtalare! mvh anders | |
|
det är 4" i lådorna original om jag minns rätt. Riktigt kassa.. Själv har jag bytt till 5,25", men de passar inte direkt i hålen, det blir att modifiera lite. Själv plockade jag bort hela lådan, och fäste 5,25 orna direkt i plåten. På så vis får jag dessutom in mycket mer tryck från basen till kupen. Tror att 2st 5,25 ger bättre ljud än 6x9 med adapter, men är inte säker.. Passa på att byta framsystmet också, det blir stor skillnad! "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
| okej! fick du modifiera plåten? ISF kan man ju klämma dit nåra 6,5 er!!! har pinoneer 5,25 och diskanter fram, så 6,5er bak hade ju vart nåt! | |
| förstör inte högtalare bak ljudbilden? | |
| jag måste rekomendera att köpa adapter för 6/9. Jag har det själv och är helnöjd. Syns ingenting ifrån utsidan att man har dyra 6/9 | |
|
djstiv - instämmer verkligen! Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.