|
|
|
|---|---|
|
Som sagt.. e de någon skillnad på m-tech2 pakeytet för en 2dörrars och en 4dörrars bmw e30.. vet att dörrbreddarna inte e samma, men sidokjolarna,fronten och bakdelen e samma storlek o så eller hur???? dessutom.. passar mtechfronten på original kofångare om mfrontens stötfångare saknas... kan man dra bort listen på orig. kofångare o sätta på mfronten... kommer de se likadant ut o kommer de överhuvudtaget o passa.. tacksam för snabba svar.. ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* | |
|
kom igen.. behöver hjälp snabbt.. vet att ni kan detta ;) ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
halloooooo ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
jaha.. så de e ingen som vet hur de ligger till eller.. tråkigt ;( ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
PÅ 87:ANS M-paket passar i allafall på orginal kofångaren...då är det bara att ta bort den svarta(oftast svart)listen och sätta dit!!!! ///325/// |
|
|
front, bak och trösklar kan jag lova till 99% är samma. Fronten har jag för mig att den ska funka att montera med original stöt-balk så att säga. List finns väl inte på mtech fronten så den borde inte vara något att oroa sig över. Diesel-räsern |
|
|
jo men om ni tittar på mpaketets front (galleriet), så ser man att den sitter bakom stötfångaren... om man ska sätta fast den på orig. stötfångare så kommer den ju sitta framför.. de blir ju skumt???? ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.