|
|
|
|---|---|
|
har en import -00 röd 525i 24v -91 17700 fullservademil med s-bok med fina 16alu med nya däck elhissar, sportstolar med värme lilla f-datan, taklucka, nybytt toppackning, ny kylare, nya bromsbeläg,nytt batteri, cd med 6*högt, skisack, 4*nackstöd, armstöd bak m-ratt m-knopp, sport chassi,sjusterbar ratt, lackbehandlad, ej rost eller bucklor, ska inte sälja den bara undrar tänkt värde borde vara 45000sek obs motorn är som ny inte ett missljud. bmw 24v | |
|
Hejsan, jag skulle gissa på ett pris 35-45', det finns många e34or att konkurrera med...du har kinkighetsgrejen stolsvärme..men ej AC och farth...brukar tyvärr vara kinkigt enligt min erfarenhet....önskar dig lycka till när det blir dags. Simon |
|
|
Garanterat svårare att sälja 525 utan AC då majoriteten har AC. Skulle tro att värdet ligger runt 40 lakan såsom Simon säger, men ska du sälja trots allt bör du nog kunna klämma ut en 45-50 om du har tålamod och inte låter dig nedprutas =) ///Tomas 528i -86 |
|
|
jag tippar personligen på 40-45 för denna är verkligen i superskick inga bucklor eller någon tendens till missljud i motorn utan bara skön sång. det är så olika vissa betalar ju för fina ex det gäller bara att hitta såna köpare men denna ska jag behålla den går som ett skott det måste vara något med motorn eller växelådandrog jämt med en e39 528i sedan. igår det ska man väl inte göra igentligen?? ska en sån varva 2900rpm vid 110 med orginal 15tums med standard vinterdäck.?? bmw 24v |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.