|
|
|
|---|---|
|
Det vore kul om nåt sånt skulle komma ut!!! Länk | |
|
Ser ut som den är gjord i Microsoft Paint. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Photoshop | |
|
i sånnafall tycker jag att gamla är snyggare!!!! men det är ju inget ovanligt ....bmw hade ju snyggare bilar i slutet av 80 och i början av 90...men det är ju en smaksak!!! ///325/// |
|
|
Overkill att använda Photoshop om man ser till resultatet. Sen skulle jag nog gissa på att en ny 8-serie skulle bli 2sitsig. Tror inte BMW bara snidar om 6-serien lite och kallar den 8. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Eller varför inte en fyrsitsig fyrdörrars coupé á la CLS? Baserad på 7-serien fast slankare, längre och lägre och betydligt sportigare. Och varför inte en vrålsnabb M-version... Drömmar.... MVH |
|
| Det var ju ingen bra moddning precis.. dom får nog träna lite mer på photoshop.. | |
|
Är det en Mitsubishifront? ;) ///BMW - Was sonst! |
|
V12 LeMans |
Ja , satsa på 2-sitsig lågviktare med trevlig motor . ;-) |
|
Jag tycker den påminner om Opel Bertone:) ------ Länk Länk |
|
|
Jacob_M3: Det var därför jag skrev att den såg ut att vara gjord i paint ;) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Inte direkt bra gjort..men skulle vara kul om det kom ut en ny 8-serie | |
|
Vilken bedrövligt dålig bild! :) Men visst vore det kul med en 8-serie. Men problemet är bara att 6-serien är så pass stor, lyxig och bekväm att det blir svårt att göra en större coupé. Däremot skulle kanske 8-seriebeteckningen (M8?) kunna återanvändas på en supersport-roadster med plåtcab. Gärna med t ex 6-liters V12 bi-turbo på ca 600 hk under huven. MVH |
|
|
Håller med Chrille. Något som kan konkurrera med nya SLR'en vore inte fel att se från BMW /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.