|
|
|
|---|---|
|
jag läste om killen som fått sin 325 (e30) krockad och kom o tänka på killen som var på öland förra sommaren (2003) med sin precis iordninggjorda 325 (e30). är det någon som hört talas om det? jag såg själv bilen dagen innan allt hände. den bilen var bland det grymmaste jag sett. perfekt stylad, tydligen var insidan också fin med bra ljud, dvd o liknande. allt var iallafall precis klart och han skulle ha den för utsällningar när han stog parkerad vid hamnen utan för Strand i borgholm och någon skulle starta den för att lyssna på motorn och då kommit åt en växel o helt sonika rullat ner bilen i vattnet. den fick bärgas från bottnen. han som ägde bilen fick, chockad, föras till sjukhus. det tyckte jag var milt ändå, kan bara tänka mig hur man själv reagerat. tänkte bara skriva och berätta så igen annan tvingas se samma misstag med era egna bilar. ha det bra alla Teddan | |
| Ja, det har jag hört. Tror han e från växjö som har den, en typ mintgrön cab. Har fått frågan om det var jag eftersom jag har samma kjolpakt som han... Taskigt för honom men samtidigt lite komiskt. Skulle varit en skrotbil bara... | |
|
Den här kanske: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
där var den ja, som sagt hade det varit en ford fiesta från tidigt 80-tal o inte varit tvättad på tio år..... det svider att se den bilden. Teddan |
|
|
Hur gick det egentligen med bilen då? Skroten eller fixade det sig för han? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Så slapp världen en äckel-stylad E30... ähum.. eller ok, nu var jag lite väl elak ;) Synd om killen. /// Olof Länk |
|
|
jag vet faktiskt inte hur det gick med bilen men jag antar att han gjorde den iordning, den låg ju inte så länge under ytan så det borde gått att fixa till. sen håller jag med om att "äckelstylade" bilar överhuvudtaget inte är säskilt inspirerande, men är det bara snyggt gjort och inte ser för mycket ut (som den i ämnet) så är det riktigt läckert..... Teddan |
|
| Brukar väl gå att fixa till bilar som bara legat en kort tid i vatten? | |
|
ja, det är väl mest elektroniken som måste torka ordentligt. för hoppningsvis så var det skinnsäten i bilen annars så kan det säkert bli jobbigt. Teddan |
|
|
Råkade spilla en kanna saft över fjärren för ett tag sen. Plockade isär den och torkade den några dygn. Funkade utmärkt sen. Nu blev ju iofs bilen totaldränkt. Men det är väl ungefär samma princip... |
|
| Och mobifjonken har varit på skumparty några ggr och överlevt.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.