|
|
|
|---|---|
|
Ingen höst träff innan vintern? | |
|
ja det skulle vara roligt!!!!!! ///325/// |
|
|
Länk /// Olof Länk |
|
|
inga som är närmare??? Inga i svealand??? ///325/// |
|
|
En träff i Stockholmstrakten vore ju skoj. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Ja kanske vid brostugan. |
|
| Det är bara att ange tid och klockslag. | |
| Vore kul med en höst träff vid brostugan! Mitt förslag är söndag 17/10. | |
|
ja varför inte. |
|
|
Då säger vi brostugan 17/10 kl 13:00 Intresserade kan maila mig, ange bil och namn. Vi var 12 bilar i söndags på M-träffen men det vore ju inte svårt att slå nu när alla BMW är välkommna. |
|
|
ja kommer, föresten hur får man till en länk här. |
|
|
WAN: Det är bara att klippa och klistra. glöm dock inte " Länk " i början. var det svar på frågan? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
ja nu blev det ju inte som jag ville, Länk "Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
okej nu blir jag tokig men du förstår nog vad som menas med hjälp av det jag redan skrivit :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Länk nej hur |
|
|
Alltså du måste skriva h ttp:// innan du skriver www......se eller liknande. Observera att jag gjorde ett blankslag efter första "h" för att kunna visa, det ska inte vara där sen! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Länk Aha de var så man gjorde. |
|
|
Kanske e bra att starta en ny tråd om vi ska ha en träff den 17:e okt... det blir nog den sista för i år i sådanna fall... ja har inte vart på ngn träff me m3an än :-( *skandal* Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.