|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Vill du bli frälst? Ta BMW:n Om så inte är fallet, så kan du ta vilken bil som helst..... "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
Jag skulle för övrigt rekomendera 318 om ekonomin är viktig annars 325 alt 328. Men prova helst själv. |
|
|
Ställ samma fråga på nordic Audi så får du se derass också! Mvh Abbe Länk |
|
|
Constrictor: Tack För tipset :-) Alla andra: Det blir 320:n :-D :-D MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På- Rädsla |
|
|
men en fråga kvarstår Jag har hört att turbomotorer ofta går sönder stämmer det? MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På- Rädsla |
|
|
Me risk för o bli idio förklarad.. Tillverkades ens 320:n 96.. ? :S " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
|
kör bmw men dock, vi har en A4:a 95..dock bara en vanlig 1.8. lite sänkt med 205:er.. En av dom skönaste bilar ja vet.grymväghållning o en dröm att bara ligga o köra. tycker själv att den inbjuder till att åka lite fortare. Synd bara att motorn inte hänger med:( |
|
|
Enligt Länk fanns inte 320 1996...eller var det bara att den inte såldes i Sverige? För övrigt hade jag en Audi A4 Avant 1.8T-96 innan nuvarande bilen... Går naturligtvis inte att jämföra med min 330... :) ...men Audin var faktiskt en ganska trevlig bil, bra känsla i inredning, dörrar osv, och hyggligt pigg motor, som ju dessutom är löjligt enkel att chiptrimma. Så jag skulle nog rösta för Audin, bl.a. för att BMWn känns ganska gammal (E36). / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Ja 320 tillverkades 96 men den såldes inte i Sverige MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På- Rädsla |
|
|
aha.. där ser man! " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
|
jag tycker a4:ans baksätet är alldeles för trångt... så fort det är någon över 175cm så får man knappt plats...... ///325/// |
|
|
satsa på en 323a istället för 320 om du vill få mest bil för pengarna, annars är väl 318 billig och bensinsnål om man bara vill ha en bmw. MVH // Harris |
|
|
Jonte_smte: Baksätet i E36 är inte heller nån höjdare, om sanningen ska fram. Dock så är ju i förarsätet man ska sitta i en BMW ;) /// Olof Länk |
|
|
Exakt Olof! Vem bryr sig om baksätet? Dom ska vara glada över att få pka med överhuvudtaget;D Förresten hur någon kan tycka att en a4 inbjuder till sportig körning är helknasigt.... Kommer på en bra sak med dom bilarna, och det är att dom "känns fina" inredningsmässigt. Går väl an att åka i, men att köra dom är ingen höjdare. Degig styrning, fjädring som känns stenhård över potthål men bottnar i långa svackor, ofrånkomligt understyrd redan i måttliga hastigheter osv... Fler kurvor åt folket! |
|
|
Grizzli: Om en turbomotor går sönder...? Nej, dom går inte sönder mer än någon annan motor. Möjligen måste turboaggregatet bytas en gång under bilens livslängd om det gasats friskt med den. Annars så är audis turbomotorer väldigt slitstarka. Och gillar du att gasa hade nog audin varit att föredra då du får 50 extra hästar under huven för några tusenlappar :) Men du blir nog nöjd med BMW:n... Lycka till! |
|
|
Jag gillar verkligen mitt baksäte i E36:an! Mycket skönt! O så snyggt oxo! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
hej vill du en bil där du kan trimma köp audin. Audi är ju nästan lika dyr på delar som BMW. Jag skulle tagit Audin i det fallet. Den är ju modern. Sen att Audi har ingen väghållning tror inte att det stämmer riktigt. Kör en Audi o kolla noga. Kanske skiljer sig en del men man får mkt bil för pengarna när man köper audi. En annan sak finns det inte mkt att hämta ur en 320, skulle det vara 323 alt 325 skulle man nog köpa Bmw:n istället. Det är min åsikt. mvh danne |
|
bole |
Hade samma problem... några månader sen... så köpte jag en BMW 323 E46-a o jag tycker fortfarande det va ett av mina bästa köp faktiskt. gått 7000 mil ... skinn...cdväxlare. . MYCKET väl bevarad..tog den till bmw-service innan jag köpte till en polare som gick igenom den och sa att den va exemplarisk.... sååååååååååååååå det blev BMW tack o lov ..framfrö en A3 1.8t och saab 9-5 2,3 :) |
bole |
ajuste... nu försöker jag lära mig så mkt jag kan om bilen..motorn...osv... så det första jag gjorde var att byta bärarmar..själv...sen grejjade jag lite småsaker o dyl... har kommit på ett bra ordspråk(gäller nog mkt): det är underbart att kunna mycket om saker man använder ofta |
|
Välj bmw.. För det är en mycket bättre bil. Ja tycker att den är värd mer en en audi. Du har den raka sexan, bakhjulsdrift, fin kvalite. Bmw är det enda rätta =) Nesse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.